پارس ناز پورتال

اقدام عجیب یک زوج با خالکوبی روی بدن (+عکس)

اقدام عجیب یک زوج با خالکوبی روی بدن (+عکس)
گابریلا 42 ساله و ویکتور 43 ساله که هردوشان اهل بوینس‌آیرس آرژانتین هستند، به ترتیب ۶۵ و ۹۰ درصد بدن‌شان را خالکوبی کرده‌اند.این زوج آرژانتینی که در مجموع بیش از سه چهارم سطح بدن خود را با خالکوبی پوشانده‌اند، رکورد رسمی گینس را به عنوان زوجی که بیشترین تغییرات را روی بدن خود انجام داده‌، به نام خود ثبت کرده‌اند.
 

 
آنها هم‌چنین روی هم، 50 جای بدن‌شان را سوراخ کرده و حلقه و نگین انداخته‌اند. ۱۱ بزرگ‌نمایی در بدن، ۵ پرکردگی دندان، و ۴ کش دهنده‌ی گوش در کنار چندشاخه بودن زبان یکی از آنها، دیگر تغییراتی هستند که این زوج "عاشق” در خود ایجاد کرده‌اند. آنها که ۱۳ سال است در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، معتقدند برای هم کامل هستند.ویکتور می‌گوید ما هر دو خالکوبی‌های بسیاری داریم و آنها را بیشتر هم خواهیم کرد. برای ما مهم نیست مردم چه فکر می‌کنند.
 

 اقدام عجیب یک زوج با خالکوبی روی بدن (+عکس)
 
او اولین خالکوبی خود را در سن 13 سالگی انجام داد و کلمه "لعنت” را دور انگشتانش خالکوبی کرد. اولین خالکوبی گابریلا هم یک رز قرمز بر روی سینه‌اش بود که اکنون پوشانده شده است.ویکتور برای 20 سال است که به طور حرفه‌ای روی بدن‌ها حلقه می‌اندازد و گابریلا نیز این شغل را از شش سال قبل آغاز کرده است. او هم‌چنین به عنوان تغییردهنده‌ی بدن نیز فعالیت می‌کند.
 
 
منبع:روزگار نو