پارس ناز پورتال

معجزه جراحی پلاستیک روی صورت این خانم (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
معجزه جراحی پلاستیک روی صورت این خانم (عکس)
تمامی بافت های غضروفی و استخوانی مورد استفاده در این روش از اعضای بدن این زن برداشته شده است. در این روش حتی برای ابروهای این زن نیز از بافت های پوستی مودار او استفاده شده است. دانشکده پزشکی دانشگاه قاضی آنتپ ترکیه صورت یک زن ۴۱ ساله را که سال ها پیش  به دلیل سوختگی شدید از بین رفته بود را  با روش نوین جراحی پلاستیک، احیا کرد.به گزارش پارس ناز به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه در این روش جراحی که در نوع خود برای نخستین بار درجهان صورت می گیرد، از روش پیوند اعضا استفاده نشدو  تمامی اجزای پوست مورد استفاده در صورت این زن از پوست بدن خود او گرفته شد.
 


پرفسور ” محمد موتاف” جراح مبتکر این روش در کنفرانس خبری خود پس از عمل جراحی موفق ” آسیه انگیز” زن ۴۱ ساله ترکیه ای، اعلام کرد در این روش، از غضروف و استخوان خود بیمار با چارچوب سه بعدی اسکلتی و نیز از  رگهای ساعد او  با روش میکرو جراحی به صورت یک پوشش غشایی به صورت او پیوند زده شد . همچنین برای  چربی زیر پوست صورت این زن از بافت چربی زیر شکم او استفاده شده است.
 

معجزه جراحی پلاستیک روی صورت این خانم (عکس)

وی افزود تمامی بافت های غضروفی و استخوانی مورد استفاده در این روش از اعضای بدن این زن برداشته شده است. در این روش حتی برای ابروهای این زن نیز از بافت های پوستی مودار او استفاده شده است.این زن ترکیه ای که سال ها پیش به دلیل سوختگی صورت منزوی شده بود و بارها با مراجعه به جراحان پلاستیک از نا ممکن بودن استفاده از روش پیوند اعضا نا امید شده بود، پس از این عمل جراحی اعلام کرد که دیگر می تواند با اعتماد به نفس در جامعه حضور پیدا کند.
 
 
عصر ایران