پارس ناز پورتال

دعوت میلیاردی جوان عرب از این خانم مانکن (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
دعوت میلیاردی جوان عرب از این خانم مانکن (عکس)
کلودیا شیفر آلمانی می گوید جوان ثروتمند عرب زمانی از من درخواست نمود در قبال دریافت پول هنگفتی با او شام صرف نمایم.اما من جوابش کردم.خانم مدل از چهره های سرشناس مد المان این راز را برای مدتها در خود مخفی کرده بود تا در نهایت انرا در برنامه شو هفتگی رو کرد. کلودیا می گوید هنگامی که من جوان عرب را رد کردم خانم مدل دیگری پیشنهادش را پذیرفت.او می افزاید من پیشنهدهای مختلفی داشته ام اما پیشنهاد جوان عرب برایم خیلی عجیب و غریب بود. کلودیا در مصاحبه با شو هفتگی جاناتان راس گفت:
 

 
من بی نهایت خجالتی هستم.مخصوصا هنگامی با افراد زیادی روبرو می شوم.در مواجه با دو سه تا فرد مشکلی ندارم اما هنگامی که شمار افراد از شش نفر بالاتر می رود احساس خوبی و راحتی ندارم.حتی زمانی که لباس مدل به تن دارم ارایشم مانع از نمایان شدن سرخ شدن صورتم می گردد.خانم 43 ساله در ادامه گریزی به دوران تحصیل خود می زند و می گوید در تحصیل موفقیت چندانی نداشتم.
 
دوستانم به من اردک می گفتند.پاهایم تا حدی بدقواره و بلند قد بودم.همه دوستانم خوب بودند الا من.کلودیا از شوهرش متیو کارگردان سینما صاحب سه فرزند به نامهای کاسپر 10 ساله،کلمنتین 9 ساله و کوسیما 3 ساله است.او در خصوص چین و چروک صورتش می گوید این چیزها طبیعی است و باید با انها کنار امد.افرادی که با این جور موارد کنار نمی ایند با خود مشکل دارند.