پارس ناز پورتال

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)
اگر به مایکل داگلاس نگاه کنید، تولد فرزند ستاره‌های بزرگ سینما می تواند اتفاق خوبی باشد. کرک داگلاس، ستاره فیلم اسپارتاکوس وقتی تولد پسرش مایکل را جشن گرفت کسی فکر نمیکرد نوزاد به یکی از بزرگترین ستاره‌های سینما تبدیل شود اماشد.با این وجود اگر به بقیه هنرپیشه‌ها نگاه کنید، اغلب می‌بینید چیزی از فرزندان آنها درنمی‌آید. اوضاع در ورزش هم همین است. یوهان کرایف، اسطوره فوتبال جهان هر چه خودش می‌درخشید، پسرش یوردی چیزی برای ارائه نداشت. اگرچه اینها دلیل نمی‌شود بچه‌دارشدن ستاره‌ها اتفاق جالبی نباشد. سال 2013 پر بود از زاد و ولد چهره های منشور بزرگ دنیا و هدایا و اسامی جالبی که برای آنها در نظر گرفته شد. مثل همیشه این اتفاقات سوژه پاپاراتزی‌های پرکار بود:

ادوارد نورتون

انتظار دارید پسر هالک چه شکلی باشد؟ یک پسرک ریزاندام که اگر ضربان قلبش بالا برود به بچه غولی سبز و خشن تبدیل شود؟ ادوارد نورتون، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سرشناس هالیوود آوریل 2013 برای اولین بار بچه‌دار شد. ستاره 44 ساله فیلم «باشگاه مشتزنی» اثر دیوید فینچر و «هالک» که آدم اسرارآمیزی است، اسم فرزندش را فاش نکرده اگر چه تصاویر زیادی از او و همسرش شوانا رابرتسون منتشر شده. او در سال 2012 هم در خفای کامل با همسرش ازدواج کرد و ماه‌ها بعد خبر ازدواجش با رابرتسون که او هم تهیه‌کننده سینما است رسانه‌ای شد. اولین باری هم که عکس‌های فرزندش را کسی دید، 10 ماه پس از تولد او بود و تا پیش از آن کسی حتی از جنسیت فرزند او که پسر است خبر نداشت.



نورتون در سال 2013 نقشی در هیچ فیلمی نداشت اما دو فیلم در سال 2014 روی پرده خواهد داشت.

وین رونی

سال 2013 هر چه بر وین رونی در زمین فوتبال بد گذشت، استحکام خانواده‌اش بیشتر شد. ستاره شماره 10 منچستریونایتد به خاطر لج‌بازی‌هایش با سر آلکس فرگوسن – یا برعکس – تبدیل شده بود به نیمکت‌نشینی که فقط گاهی فرصت بازی پیدا می‌کرد. او اما ماه می – اواخر فصل فوتبال در اروپا – صاحب دومین فرزند پسرش شد تا نشان دهد اختلافات خانوادگی‌اش به کل تمام شده است. رونی که به خاطر خیانت به همسرش وقتی که کالین اولین پسرشان را باردار بود گرفتار یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌های فوتبال شده بود تا مرز طلاق هم پیش رفت.

 
چند سال بعد از تولد کای، پسر اول رونی فاش شد که وقتی کالین او را باردار بوده، وین با شخص دیگری رابطه داشته و کالین برای فرار از فشار و به گفته خودش «فکر کردن» همراه پسرش راهی دبی شد و حتی از پدرش خواست مراحل قانونی طلاق را انجام دهد. درنهایت اما وین رونی توانست همسرش را که سال‌ها پیش از شهرتش او را می‌شناخت به ادامه زندگی راضی کند. حالا پس از گذشت سال‌ها از آن روزهای سیاه رونی‌ها تولد دومین فرزندشان را به نام «کلی آنتونی رونی» جشن گرفتند تا استحکام زندگی‌شان بالاتر رود. این استحکام دست‌کم تا زمانی که بچه‌های رونی آنقدری بزرگ نشوند که نام پدرشان را در گوگل جست?وجو کنند می‌تواند ادامه داشته باشد.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)


زندگی حرفه‌ای رونی تا آخرین روز سال 2013 بسیار سخت بود چون منچستریونایتد که در فصل جدید با دیوید مویس، جانشین فرگوسن توانسته بود رونی را نگه دارد نه‌تنها مدعی قهرمانی نیست که شانس زیادی هم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده ندارد و شاید در پایان فصل، رونی باشگاهش را ترک کند.

پنلوپه کروز و خاویر باردم

پنلوپه کروز، یکی از جنجالی‌ترین هنرپیشه‌های تاریخ سینماست. موفقیت او در فیلم‌های سینمای لاتین و هالیوود آنقدر است که حتی می‌تواند نام بزرگ شوهرش، خاویر باردم را هم زیر سایه ببرد. او اما بعد از اینکه – 2 سال پیش – تولد اولین فرزندش به نام لئوناردو را جشن گرفت گفت مادر شدن «انقلابی عاشقانه» در او به وجود آورده و او را به «انسانی جدید» تبدیل کرده است. این شد که ستاره فیلم‌های چشم‌هایت را باز کن، آسمان وانیلی، همه چیز درباره مادرم، بازگشت (وُلوِر)، ویکی کریستینا بارسلونا و بسیاری دیگر از فیلم‎‌های فراموش‌نشدنی دیگر تصمیم به داشتن دومین فرزندش گرفت و در سال 2013 او و شوهرش خاویر باردم که به خاطر بازی در آخرین نسخه سری فیلم‌های جیمز باند حسابی مورد توجه بود تولد دخترشان را جشن گرفتند و نام او را لونا انسیناس کروز گذاشتند.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)

لونا به اسپانیایی یعنی ماه و انیسناس نام پدری باردم است. اسپانیایی‌ها بعد از نامشان، نام پدری پدر و نام پدری مادرشان را می‌گیرند و خاویر باردم به خاطر علاقه به مادرش تصمیم گرفت با نام پدری مادرش به شهرت برسد.نکته جالب تولد فرزند دوم کروز و باردم، تاریخ آن است؛ 22 جولای، درست همان روزی که کیت میدلتون و پرنس ویلیام، شاهزاده بریتانیا تولد اولین فرزندشان را جشن گرفتند. همزمانی جالب تولد زوج محبوب اسپانیایی و زوج سلطنتی بریتانیا باعث شد روزنامه‌های اسپانیایی یک روز بعد عکس هر دو را چاپ و با تیتر «کدام سلطنتی‌تر است؟» با این دو تولد شوخی کنند.

شکیرا و پیکه

آشنایی شکیرا و پیکه برمی‌گردد به پیش از جام جهانی سال 2010. وقتی که شکیرا داشت برای موسیقی رسمی جام‌جهانی کلیپ می‌ساخت و قرار بود از ژرار پیکه، ستاره خط دفاعی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا استفاده کند. در اینکه اصلا تا پیش از آن شکیرا، پیکه را می‌شناخت تردیدهای زیادی وجود دارد اما نزدیک به یک سال بعد از جام جهانی 2010 لو رفت که این 2 نفر با هم ملاقات داشته‌اند. بعد از علنی شدن آن، این زوج سرشناس تبدیل شدند به پرسر و صداترین چهره??های سال 2011 و تولد فرزندشان در سال 2013 هم به همان اندازه مورد توجه قرار گرفت. بعد از پدر شدن پیکه اولین چیزی که جلب توجه کرد اسم عجیبی بود که برایش انتخاب کرده بودند؛ میلان و اولین سوال این بود؛ چرا اسم شهری در ایتالیا؟

 
حتی خیلی‌ها این نام را دخترانه خوانده بودند و ارجاعش داده بودند به نام دختر مایک تایسون، بوکسور سرشناس آمریکایی. اما پیکه در توییتر و همسرش در وب‌سایت شخصی‌اش نوشتند نام میلان را انتخاب کردند چون معانی زیاد و زیبایی دارد: «میلان در زبان اسلاو یعنی عزیز. در زبان سنتی رومانیایی می‌شود بخشنده. در زبان روم باستان میلان می‌شود مشتاق و کوشا. در زبان سانسکریت معنی‌اش یکتاست.» او به خاطر ملیت اسپانیایی‌اش باید نام پدری پدر و مادرش را هم بگیرد که مجموعش را می‌کند میلان پیکه مِبارک. اولین هدیه‌ای که خانواده پیکه به فرزندشان دادند عضویت در باشگاه فوتبال بارسلونا بود و این باشگاه هم بلافاصله یک پیراهن بارسلونای کوچک به میلان هدیه داد.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)


جرج لوکاس

بدون شک تاثیرگذارترین دیالوگ جنگ ستارگان، اثر تاریخی جرج لوکاس در اپیزود 5 این فیلم که در سال 1980 ساخته شد به زبان آمد. وقتی که دارت ویدر – نماد سیاهی – در مبارزه با لوک اسکای‌واکر جمله‌ای به زبان می‌آورد که نه‌تنها کل داستان فیلم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه حتی کسانی که هزاران بار این فیلم را دیده و دیالوگ‌هایش را حفظ کرده‌اند را میخکوب می‌کند: «من پدر تو هستم.»جرج لوکاس، خالق سری فیلم‌های افسانه‌ای جنگ ستارگان بالاخره می‌تواند در 69 سالگی این جمله را به زبان بیاورد چون او بعد از قبول کردن 3 نفر به عنوان فرزندخوانده، در سال 2013 برای اولین بار به شکل ژنتیکی پدر شد.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)

او و همسرش ملودی هابسون در آگوست 2013 تولد اورست هابسون لوکاس را جشن گرفتند. لوکاس پیش از آن 3 فرزند دیگر به نام‌های آماندا (32 ساله)، کیتی (25 ساله) و جت (20 ساله) داشت که همه آنها را به فرزندخواندگی پذیرفته بود و حالا اورست تنها فرزند اوست که خون لوکاس در رگ‌هایش جریان دارد.لوکاس که همه زندگی‌اش تحت‌تاثیر فیلم‌های استاروارز است اولین کاری که کرد اتاقی برای دختر کوچکش در قصری به نام اسکای‌واکر – از اسامی داخل فیلم – درست کرد که همه نمادهای این فیلم در آن دیده می‌شد.همچنین استیون اسپیلبرگ، دیگر کارگردان بزرگ سینما مجموعه آثارش را با درج نام اورست روی همه آنها به دختر لوکاس هدیه داد.

کیت وینسلت

اسم که برای بچه‌ات انتخاب می‌کنی، پشت سرت می‌نشینند و حسابی درباره‌اش صحبت می‌کنند. حالا چه برسد به اینکه یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیا باشی. اسمی که کیت وینسلت، ستاره فیلم تایتانیک برای کودک تازه‌واردش هم انتخاب کرد نه‌تنها خیلی حرف و حدیث داشت که حتی از سوی کاربران سایت هالیوود ریپورتر به عنوان عجیب‌ترین اسم سال 2013 بین مادران و پدران چهره?های مشهور شناخته شد؛ بیر وینسلت. بیِر به زبان فارسی معنی خرس می‌دهد و مردم از این که قرار است کیت وینسلت و شوهرش ند راک‌ان‌رول فرزندشان را خرس خطاب کنند حسابی شوکه‌اند.با این حال وینسلت در گفت‌و‌گویی با مجله انگلیسی «گلامور» از اسم بچه‌اش دفاع کرد:

 
«مردم می‌توانند هر طور که می‌خواهند قضاوت کنند. آنها همیشه این کار را می‌کنند. من دیگر برای این حرف‌ها بزرگ شده‌ام.»برای پسر جدید کیت و ند، نام‌خانوادگی مادرش یعنی وینسلت انتخاب شده است. کیت 2 فرزند دیگر از ازدواج‌های قبلی‌اش دارد که نام خانوادگی هر دوی آنها وینسلت است و حالا بیر هم با نام خانوادگی وینسلت شناخته می‌شود: «من و ند اصلا بحثی در این باره نکردیم. دیگر بچه‌های من نام خانوادگی من را دارند و بیر هم استثنا نیست. عجیب بود اگر فامیلی بیر با خواهر و برادرش فرق می‌کرد. قطعا ما او را با نام خانوادگی راک‌ان‌رول صدا نمی‌کنیم.»راک‌ان‌رول که نام خانوادگی شوهر وینسلت است یک سبک موسیقایی است که طرفداران زیادی هم دارد اما قرار نیست این طرفداران باعث شوند کیت فرزندش را با این نام‌خانوادگی معرفی کند.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)


هیوگرانت

هیوگرانت فوریه 2013 تولد دومین فرزندش را جشن گرفت. او به احترام همسر چینی‌اش تینگلانگ هونگ، نام پسرش را ترکیبی از یک اسم سنتی بریتانیایی و یک اسم دوبخشی چینی گذاشت؛ فلیکس چانگ هونگ گرانت. فلیکس که نامی پرطرفدار در انگلیس است به زبان لاتین معنای «خوش‌اقبال» می‌دهد و ترجمه عبارت چینی چانگ هونگ «ابدی» می‌شود.پس می‌شود نام پسر گرانت را «خوش‌شانس ابدی» ترجمه کرد. گرانت پس از تولد فرزندش یک انگشتر 15 هزار دلاری به همسرش هدیه داد چون برای دختر 16 ماهه‌اش به نام تابیتا، یک برادر به دنیا آورده است.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)


سایر تولدها

هالی‌بری هم از هنرپیشه‌های سرشناس هالیوود بود که در سال 2013 بچه‌دار شد. او که قبلا طعم مادر شدن را چشیده بود با شوهرش اولیویر مارتینز در ماه اکتبر تولد اولین پسرش را جشن گرفت.وین بریج، ستاره فوتبال انگلیس هم که دوران سختی در زندگی زناشویی‌اش تجربه کرده – خاطره خیانت جان‌تری، دوست صمیمی و کاپیتان چلسی با همسر سابقش را که به یاد دارید – در سال 2013 از همسر جدیدش صاحب بچه شد. فرانکی استنفرد، همسر سرشناس بریج تولد فرزندشان را انقلابی زیبا در زندگی‌شان خواند. جنیفر لاو هیوییت، ستاره سینما هم در سال 2013 مادر شد. او اسم دخترش را آتمر به معنای پاییز گذاشت.

کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست هم که سوژه پاپاراتزی‌ها می‌شدند، با تولد فرزندشان جزو موردتوجه‌ترین زوج‌های سال 2013 بودند.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)


آلک بالدوین، هنرپیشه بزرگ سینما هم که از همسر سابقش، کیم بسینگر یک دختر داشت در آگوست 2013 تولد دختر جدیدش را با هیلاریا توماس، همسر کنونی‌اش جشن گرفت. اسم دختر کوچک بالدوین کارمن گابریلاست.

فرگی، خواننده سرشناس هالیوودی هم سال 2013 مادر شد.

متولدان 2014

ایکر کاسیاس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید از کسانی است که در سال 2014 پدر شد. او و همسرش سارا کاربونرا، مجری ورزشی تلویزیون اسپانیا روز 9 ژانویه تولد پسرشان مارتین کاسیاس کاربونرو را جشن گرفتند.

فرزندان نو رسیده افراد مشهور جهان +(عکس)

کاسیاس به رسم سایر فوتبالیست‌ها، پسرش را به عضویت باشگاه رئال مادرید درآورد تا جوان‌ترین عضو پرافتخارترین تیم جهان باشد. دروازه‌بان رئال مادرید که در لالیگا نیمکت‌نشین دیگو لوپز است و فقط در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند با تولد فرزندش امیدوار است سال 2014 برایش سال بهتری باشد به‌خصوص با توجه به اینکه او در جام‌جهانی 2014 برزیل بازوبند کاپیتانی قهرمان جهان را بر بازو خواهد بست. کاسیاس 2 عکس از پسرش در اینستاگرام منتشر کرده که هر دوی آنها طوری است که صورت او به وضوح دیده نمی‌شود و معلوم است نمی‌خواهد چهره فرزندش به این زودی‌ها رسانه‌ای شود.

سال 2014 البته تولدهای بزرگ دیگری هم در پیش دارد. بروس ویلیس، ستاره هالیوود هم همراه همسرش اما همینگ انتظار دومین بچه‌شان را می‌کشند.

فدرر و فرزند سوم

ستاره فیلم‌های جان‌سخت البته از دمی مور، همسر سرشناس قبلی‌اش 3 فرزند دارد اما نزدیک به 2 سال پیش از همینگ، همسر کنونی‌اش که او هم هنرپیشه است پدر یک دختر به نام ماربل شد. مایکل جردن، بزرگ‌ترین بسکتبالیست تاریخ هم منتظر است تا تولد اولین فرزند مشترکش با ایوت پریتو را جشن بگیرد. به گزارش هفته‌نامه «یواس ویکلی» جردن که از ازدواج قبلی‌اش 3 فرزند دارد، در 50 سالگی قرار است چهارمین فرزندش را هم ببیند. جالب اینکه کمپانی والت‌دیزنی درصدد است فیلمی از تولد چهارمین فرزند جردن بسازد.

درو بریمور هم دیگر هنرپیشه هالیوودی است که قرار است بچه‌دار شود. او و همسرش ویل کوپلمن که در حال حاضر دختری 13 ماهه به نام اولیو دارند به زودی تولد دومین فرزندشان را جشن می‌گیرند. ستاره فیلم فرشته‌های چارلی گفته آرزو دارد 5 فرزند داشته باشد و در سال 2014، 40 درصد این مسیر را می‌پیماید.

یکی دیگر از تولدهای بزرگ سال 2014، تولد فرزند سوم راجر فدرر، تنیس‌باز افسانه‌ای سوئیسی خواهد بود. او که با بردن 17 گرنداسلم پرافتخارترین تنیس‌باز تاریخ است 2 دختر زیبای دوقلو مایلا و شارلین دارد که به پدرشان کمک کردند قهرمان ویمبلدون 2009 شود. او که به دلیل بالا رفتن سنش در رقابت با رافائل نادال، نوواک جوکوویچ و اندی ماری نتوانسته افتخارات گذشته‌اش را تکرار کند امیدوار است تولد سومین بچه‌اش سال 2014 را حسابی برایش تغییر دهد. سالی که خیلی‌ها انتظار دارند با بازنشستگی افسانه ابدی تنیس به پایان برسد.

سایمون کاول، تهیه‌کننده شوهای تلویزیونی امریکن آیدل، اکس‌فاکتور و سایر برنامه‌های مشابه هم در سال 2014 پدر می‌شود. گوئن استفانی، خواننده، امیلی بلانت، بازیگر سینما و مگان فاکس، بازیگر تلویزیون هم در سال 2014 جشن تولد فرزندانشان را جشن خواهند گرفت.