پارس ناز پورتال

اعتیاد عجیب و غریب این خانم (عکس)

اعتیاد عجیب و غریب این خانم (عکس)
مسابقات بسیاری در تلویزیون وجود دارد که شرکت کردن در آن ها میتواند لحظاتی خوش را به همراه داشته باشد اما نیاز به وقت آزاد و خالی دارد تا برنامه ها را دنبال کرده و در آن ها شرکت کنید. از این مسابقات می تواند در روزنامه و مجله ها نیز مشاهده کرد. با همه این توصیف ها بازهم شانس باید همراه هر کسی باشد تا در مسابقات برنده شود.

کیم سرال که به همراه شوهر خود کتاب فروشی می کند یکی از افرادی است که اعتیاد خاصی به مسابقات بخت آزمایی و تلویزیونی دارد او تمام اوقات فراغت خود را در حال مسابفه دادن در تلویزیون یا پر کردن جدول های مجلات است و در بیشتر مواقع هم برنده این مسابقات بوده است.این خانم 50 ساله برای اولین بار در سال 1989 در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کرد و توانست جایزه اصلی آن را به دست آورد و از همان زمان اعتیاد عجیبی به این مسابقات گرفته است.

 

او روزانه در ۱۰۰ مسابقه و رقابت و بخت آزمایی شرکت می کند.شرکت کردن در همه این مسابقات برای این خانم در کنار عنصر شانس است زیرا او در بسیاری از مسابقات برنده هم می شود. او تابه حال جوایزی مانند: سفر به هاوایی، سفر به شهردیزنی، تلویزیون، کنسول بازی و مقداری پول نقد و … کسب کرده است.

خانمر “سرال” می گوید از سال ۱۹۸۹ تا به حال جوایزی که دریافت کرده است ارزشی ۱۰۰ هزار پوندی داشته اند. او تمامی جوایز خود را نیز به خوبی نگه داری میکند برای مثال قهوه سازی که ۲۰ سال پیش برنده شده است را هنوز استفاده می کند. او قصد دارد تا انتهای عمرش شرکت در مسابفات را ادامه دهد.


اعتیاد عجیب و غریب این خانم (عکس)