پارس ناز پورتال

بد ترین بازیگران جهان در قرن 21 + عکس

مجموعه : اخبار سینما
بد ترین بازیگران جهان در قرن 21 + عکس
 
ممکن است در این لیست نام برخی از مشهورترین بازیگران را مشاهده کنید. برخی از خوانندگان نیز هستند که به دنبال معروفیتی دو چندان بوده اند و تصمیم داشته اند که بازیگری را نیز تجربه کنند. در زیر نام این چهره ها که در این زمینه راه خطا را پیموده اند عنوان می کنیم.

1- مایلی سایرس
مایلی سایرس دختر یکی از بزرگترین خواننده های سبک کانتری در امریکا به نام بیلی ری سایرس است. نامی که مایلی با آن متولد شده دستنی هوپ ،مقصد آرزو بوده است که بوسیله والدینش برای داشتن زندگی ای سراسر موفقیت به او داده اند. نام وی در زمان بچکی اسمایلی بوده است چرا که چهره وی همیشه خندان بوده است. اسمایلی سپس کوتاه شده و تبدیل به مایلی شده است.در سال 2005 مایلی نقش اصلی یکی از فیلم های دیسنی را بازی کرد  این فیلم هانا مونتانا نام داشت که ابتدا برای بازی در این نقش پذیرفته نشد چرا که بسیار جوان و کم سن بود. اما او در این شوی تلویزیونی نقش یک نوجوان را بازی می کرد که میخواست یک خواننده پاپ مشهور شود.
 
هانا مونتانا یکی از پربازدیدترین شوهای تلویزیونی برای بچه های بین سنین 6 تا 14 ساله شد. این موفقیت با خواندن آهنگی به همین نام "هانا مونتانا" تکمیل شد که در صدر پر فروش ترین های سال قرار گرفت.علیرغم موفقیت تجاری این فیلم ، مایلی برای بازی دراین نقش بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. منتقدان بازی او را در نقش های درام جدا از بازی جدی او در این فیلم می دانستند.یکی از منتقدین حتی خواست او را با بریتنی اسپیرز و ضعیف بودن نقش وی در یکی از فیلمهایش مقایسه کند.
 

بد ترین بازیگران جهان در قرن 21 + عکس

2- بریتنی اسپیرز
شماره 1 ما را به سمت شماره 2 می آورد
این پدیده موسیقی پاپ نیازی به معرفی بیشتری ندارد ، بریتنی اسپیرز. نام وی با موفقیت ، شهرت و زیبایی در اطراف دنیا هم معنی است. بریتنی اسپیرز چهره ای بسیار معروف است و دنیا بدون نام وی قابل تصور نیست! حتی از زمانیکه وی 7 ساله بود ، در مقابل تلویزیون برای مهمانانی که به خانه شان می امدند برنامه اجرا می کرد. به جای بازی با سایر هم سن و سال هایش او دوست داشت در رقابت های چهره های معروف شرکت جوید. در سن 8 سالگی ، او به طور غیر موفقیت آمیزی برای یکی از شوهای میکی ماوس کانال دیسنی انتخاب شد. این شانس خود را باز هم در سن 11 سالگی امتحان کرد زمانیکه برای نقشی در کنار کری راسل و جاستین تیمبرلیک انتخاب شده بود.
 
بریتنی از دسامبر 1998 شروع به معروف شدن کرد زمانیکه با کمپانی جیو قرار داد امضا کرد. او اولین آهنگ خود را Baby one more time  اجرا کرد که باعث شد در صد پرفروش ترین های سال قرار بگیرد. او با پوشیدن یونیفورم دخترانه در مدرسه مورد انتقاد بسیاری از عموم قرار گرفت. او اصرار داشت که می خواست چهره یک دانش آموز معصوم جنوبی را داشته باشد.در طول سالها ، او جوایز بسیاری را از آن خود کرد از جمله جایزه Grammy، MTV، و 9 بار بیلبورد موزیک را برنده شد. او در این سالها بیش از 100 میلیون آلبوم جهانی فروخته است و یکی از پرفروشترین خوانندگان تاریخ شناخته می شود.
 

بد ترین بازیگران جهان در قرن 21 + عکس

3- کامرون دیاز
کامرون دیاز نقش های و بازی های بسیاری خوبی ارائه کرده است از جمله آسمان وانیلی ، دارو دسته نیویورکی ها ، ماسک و صدای وی در نقش پرنسس فیونا در شرک.او از دهه 1990 شروع به معروفیت کرد و نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم ها ی چون آسمان وانیلی ، چیزی در مورد ماری ، دارو دسته نیویورکی ها را برای به ارمغان آورد.به گزارش پارس ناز در سال 2010 بوسیله مجله فوربس در لیست پولدارترین سلبریتی ها قرار گرفت و از لیست صد نفره این سایت عنوان 60 ام را از آن خود کرد.اما بازی در فیلم جعبه باعث شد تا وی در این لیست قرار بگیرد. او بخاطر بازی در فیلم theres always waitressing award چهره خود را خراب کرد. لهجه جنوبی بسیاری بد او و با تصنعی کاملا آشکار باعث شد که مورد انتقادات بسیاری قرار بگیرد.
 

بد ترین بازیگران جهان در قرن 21 + عکس

4- جان تراولتا
تراولتا بازیگری است که جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده ولی باز هم در این لیست قرار گرفته است. او بازیگری را از سال 1987 آغاز کرد و همان سال نامزد جایزه آکادمی اواردز برای فیلم pulp fiction  و Saturday night fever شد.فیلم Battlefield Earth یک کابوس بود همچنین از بینندگان 2دصد رای بدترین آورد. بدترین فیلم وی"زشت" بود که در آن بازی بسیار ضعیفی ارائه داد.او همچنین برای بدترین بازیگر نیز کاندید جایزه شده است که نه گیشه و نه منتقدان فیلم او را نپسندیدند. از این فیلم تقدیر نشده و بخاطر بازی ضعیف وی مورد انتقاد قرار گرفت.علیرغم کاستی های جان تراولتا ، وی یکی از بهترین و با اخلاق ترین بازیگران صنعت فیلم است. او از بااستعداد ترین آنها نیز می باشد چرا که می تواند در هر نقشی بازی کند؛ فقط بعضی اوقات انتخاب های خوبی نداشته  و فیلم هایش به فیلمی رقت آور تبدیل شده است.
 

بد ترین بازیگران جهان در قرن 21 + عکس
 
 
 
منبع:ileev