پارس ناز پورتال

اقدام عجیب این خانم ، مشهور به بانوی زرافه +عکس

اقدام عجیب این خانم ، مشهور به بانوی زرافه +عکس
زنی که به او لقب “بانوی زرافه ای” را داده اند با کمک حلقه های مسی توانسته است طول گردن خود را به بیش از ۲۷ سانتی متر برساند.سیدنی اسمیت ۲۸ ساله، اهل لس آنجلس کالیفرنیا می گوید که او مدت های مدیدی است که شیفته تغییر شکل بدنی است و از سال ۲۰۱۱ تاکنون با الهام گرفتن از قبیله کایان برمه شروع به بلندکردن طول گردنش با حلقه های مسی کرده است.
 


سیدنی می گوید:”من همیشه گردن بلندی داشتم، در مدرسه مرا دختر زرافه ای صدا می زدند. سپس عکس هایی از زنان قبیله گردن بلند در قبایلی از تایلند و برمه را در عکس های جغرافیای ملی دیدم و از آنها بسیار خوشم آمد.”
خانم اسمیت در بچگی نیز جارختی های شکسته شده را هنگام خواب دور گردنش می گذاشت و خودش معتقد است این کار باعث بلند شدن گردنش شده است و والدینش این کار را مسخره می دانستند.سه سال پیش در سن ۲۵ سالگی او یک قدم فراتر گذاشت و حلقه های مسی تنگ را به دور گردنش بست.
 

اقدام عجیب این خانم ، مشهور به بانوی زرافه +عکس
 
او همچنین زمانی نیز این کار را شرم آور دید و برای پوشاندن آن شروع به پوشیدن پیراهن های یقه اسکی می کرد تا از توجه ناخواسته به دور باشد.ولی پس از دیدن یکی از کنسرت های لیدی گاگا تصمیم گرفت آن را به عنوان یکی از خصوصیت های همیشگی اش برگزیند. او در این باره گفت:”من با خود گفتم اگر او می تواند پیراهن های گوشتی بپوشد ، پس من هم می توانم زن زرافه ای باشم.خانم اسمیت با الهام گرفتن از سبک زنان یکی از قبایل برمه ای تصمیم به بلند کردن گردنش گرفته است.
 

اقدام عجیب این خانم ، مشهور به بانوی زرافه +عکس