پارس ناز پورتال

خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)
میشل اوباما عاشق مد است و بازی مورد علاقه‌اش سودوکو است.میشل مخالف استفاده فیسبوک توسط دخترانش است و به عقیده ی او موجب توجه  افراد به  دخترانش می‌شود."میشل اوباما" همسر "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار در فهرست 100 نفر از زیباترین افراد جهان قرار گرفت. او پس از "هیلاری کلینتون"، دومین همسر رئیس جمهور آمریکا است که عکسش روی جلد مجله آمریکایی Vogue چاپ شد. روز 29 آپریل مجله People فهرست صد نفر از جذاب‌ترین زنان و مردان روی زمین را منتشر کرد.
 

به گزارش بی‌بی‌سی میشل اوباما از زمانی که به کاخ سفید رفت برنامه‌هایی برای جلوگیری از چاقی کودکان ارائه کرد و در بعضی از مواقع بعضا به کودکان آموزش می‌داد کار وی انتقاداتی هم در بر داشت. اخیرا کتابی در مورد میشل اوباما منتشر شد که به روحیه تند خانم اوباما می‌پردازد و اشاره به این موضوع دارد که وی با برخی از پرسنل همسرش تنش‌هایی داشته است. علاقه‌مندی بانوی اول ایالات متحده آمریکا  به لباس‌های تجملی سیمون دونان، کارشنان مد و لباس‌های لوکس آمریکایی، یک در سخنرانی‌ خود در نیویورک، با طعنه به لباس‌های بانوی اول آمریکا گفت نمی‌تواند از واژه "شیک" برای بانوی اول آمریکا، میشل اوباما استفاده کند.چندی پیش میشل اوباما در ضیافت شام کاخ سفید به مناسبت پذیرایی از رئیس جمهور فرانسه لباسی بر تن کرد که از او سوژه‌ای خبری ساخت.
 
خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)


 لباس‌های میشل اوباما وحشتناک است
 "ویوین وست وود" خالق دنیای مد و یکی از نامداران این عرصه در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به طرز لباس پوشیدن میشل اوباما اظهار داشت:" درباره سبک لباس میشل اوباما از من نپرسید که از نظر من طرز لباس پوشیدن او وحشتناک است."

وست وود افزود:" من دوست ندارم در این باره اظهار نظر کنم. ایشان (میشل اوباما) بانویی بسیار خوش منظر است اما در انتخاب لباس‌های متناسب با خود سلیقه ندارد."

برنده اعلام کردن فیلم آرگو توسط میشل اوباما و رضایت رژیم صهیونیستی

ساخت فیلم آرگو که بازتابی از شیطنت‌ها و ادامه دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران است سوژه خبر رسانه‌های مختلف شد به نحوی که با تشویق دولت آمریکا و هم پیمانانش بویژه رژیم غاصب صهیونیستی همراه گردید.

برنده اعلام کردن فیلم آرگو توسط میشل اوباما فیلمی که محتوایی سیاسی داشت شائبه‌ها در خصوص سیاسی بودن انتخاب اسکار را کاملا پرنگ‌تر کرد. میشل اوباما با این اقدام غیر اصولی سیاست‌های پلید کاخ سفید را برای بار دیگر آشکار ساخت و با حضور در جشن اسکار صدای عده‌ای از منتقدان و کارشناسان را که مخالف حضور وی بودند را در آورد.

به گزارش فاکس نیوز میشل مالکین روزنامه نگار محافظه کار گفت: جدایی کلیسا از سیاست را فراموش کنید ما نیاز به جدایی هالیوود از سیاست داریم.

سایت برایت بار هم حضور اوباما در اعلام برنده جایزه اسکار را نامطلوب و ناشایست عنوان کرد.

رسانه‌های دست راستی دولت آمریکایی با دفاع غیر منصفانه از عملکرد ناشایست خود مدعی شدند خانم اوباما اولین فردی نیست که در مراسم اسکار حضور یافته است. لورا بوش بانوی اول قبلی آمریکا در سال 2002 این مراسم را افتتاح نمود.

خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)

 
کارگردان فیلم آرگو بن افلک که از اعلام نام فیلم توسط میشل اوباما شدیدا خوشحال بود وقتی بالای صحنه رفت اعلام کرد: مدام از اطرافیانم می‌پرسیدم آیا واقعا این میشل اوباما بود؟

حضور خانم اوباما در مهم‌ترین مراسم سالانه هالیوود، به نوشته مقاله نویس روزنامه واشنگتن پست، هم هواداران، و هم منتقدان او را گیج کرده است. نزد سیاستگزاران واشنگتن، هالیوود و هالیوودی‌ها اغلب پدیده‌هایی سطحی تلقی می‌شوند. اکنون چگونه است که همسر رییس جمهوری آمریکا تصمیم گرفته بخشی از این جماعت باشد؟
ولخرجی‌های گزاف توسط میشل اوباما

هزینه‌های سفر باراک اوباما و همسرش در بین محافل مختلف خبر ساز شده است در حالی که این مخارج را باید مالیات دهندگان آمریکایی متحمل شوند.

با این حال کاخ سفید و سایر دوایر دولتی آمریکا این هزینه‌ها را به صورت شفاف و کاملی گزارش نمی‌دهند. اما در این خصوص  تخمین‌هایی توسط کارشناسان صورت گرفته است.

برای مثال مخارج هر ساعت پرواز با هواپیمای ویژه رییس جمهور آمریکا، یکصد و هشتاد هزار دلار اعلام شده است. از همین رو، با توجه به پرواز پنج ساعته میان واشنگتن، در شمال شرق آمریکا، و لس‌آنجلس، در جنوب غرب این کشور، فقط هزینه پرواز ده ساعته‌ رفت و برگشت اوباما از واشنگتن به لس‌آنجلس برای شرکت در برنامه تلویزیونیِ یاد شده، برای مالیات پردازان آمریکایی، حدود یک و هشت دهم میلیون دلار خواهد بود.

خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)


هزینه‌های جانبی دیگری در این سفر، از جمله پرواز پنجاه دقیقه‌ای با بالگرد ویژه رییس جمهور آمریکا در ایالت کالیفرنیا، هزینه اسکان یک شبه‌ ده‌ها کارمند کاخ سفید و گارد مخفیِ محافظان رییس جمهور که در معیت او در این سفر بوده‌اند، و همچنین هزینه کاروان اسکورت موتوری اوباما که شامل دست کم بیست خودرو است، نیز وجود داشته که همه این هزینه‌ها به گردن شهروندان آمریکایی است، زیرا باید از هزینه‌های عمومی کاخ سفید، یعنی از جیب مالیات‌پردازان آمریکایی پرداخت شود.
به گزارش فاکس نیوز، هزینه لباس میشل اوباما در شب میزبانی از رئیس جمهور فرانسه دوازده هزار دلار برآورد شده است. بسیاری از کارشناسان این رقم را بیش از درآمد سالینه فقرا در آمریکا عنوان کرده‌اند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان هم هزینه لباس شب میشل اوباما را در میزبانی از فرانوا اولاند دوازده هزار دلار اعلام کرده است. این در حالی است که بسیاری ازا قشار مردم با درآمد متوسط در آمریکا از شرایط زندگی ناراضی هستند.

خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)


به گزارش دیلی میل هدیه‌ای که باراک اوباما برای روز تولد همسرش در جزایر هاوایی تدارک دید با هزینه‌ای بسیار گزاف همراه بود به‌طوری که هزینه این جشن را از آن مالیات دهندگان دانست.

دیلی‌میل می‌افزاید او در خانه‌ای که دارای 12 اتاق خواب است با دوستانش سپری کرد و قرار است بعد از اتمام سفر با جت اختصاصی‌اش به واشنگتن برگردد. این در حالی است که در طی سفر بسیاری از پرسنل امنیتی و محافظان او را همراهی می‌کردند.

سایت بریت بارت breitbart هزینه اقامت خانم میشل اوباما را به نقل از کارشناسان دویست هزار دلار و احتمالا بسیار بیشتر بسته به اقامت او اعلام کرده است.

خانم اوباما بانوی اول مد و سلیقه آمریکا است (عکس)

مدل موهای میشل اوباما سوژه رسانه ها

به نظر می رسد هربار که میشل اوباما تغییراتی در سر و وضع خود ایجاد می‌کند تبدیل به یک سوژه برای حامیان و منتقدان او می‌شود.

او پس از آنکه چتری‌های موهایش را کوتاه کرد تبدیل به یک خبر بسیار رسانه‌ای شد. تا حدی که در این میان یک طراح گفت: ایده داشتن موهای چتری برای او خوب نبود.

باشگاه خبرنگاران