پارس ناز پورتال

بدترین شغل‌ ها در دنیا (عکس)

بدترین شغل‌ ها در دنیا (عکس)
در این خبر از 6 شغل که بسیار سخت است گفته شده به طور مثال سربازان در برج تاتینگهام واقعا کار سختی دارند.در اینجا 5 مورد از بدترین شغل‌های جهان را معرفی می‌کنیم:

سربازان در کاخ باکینگهام
وظیفه این سربازان در کاخ باکینگهام به عنوان یکی از بدترین شغل‌های ارتش درنظر گرفته شده آن‌ها باید ساعت‌ها در جلوی در کاخ، بدون خندیدن و حرف زدن بایستند. آن‌ها وقت خود را چند ساعت صرف تمییز کردن و پرداخت چکمه‌های خود می‌کنند و اگر از دستورات فوق سرپیچی کنند مجازات می‌شوند.افرادی که فاضلات را تمیز می‌کنند. این کارگرها مجبورند در فاضلاب دولا شوند و درعمق هفت متری بروند و فضولات انسانی و رسوبات را جمع کنند این کار با این همه سختی حقوق بسیار کمی دارد.



پژوهشگران در مورد پشه مالاریا، این پشه بسیار خطرناک است که باید آن را به دام انداخت و راهی برای تحقیق روی آن جز تماس ندارد.

بدترین شغل‌ ها در دنیا (عکس)


کنترل کیفیت ساندویچ
این کار امر خطیری است و با جان مردم سروکار دارد برای همین این کنترل کیفیت در مراحل مختلف تست می‌شود، اگر کسی موادغذایی فاسد بخورد ممکن است کارخانه مورد نظر ورشکست شود.

بدترین شغل‌ ها در دنیا (عکس)

فعالیت در اروژانس‌ها
اورژانس به علت فشارهای شدید و حقوق پایین یکی از شغل‌های سخت دنیا است چون جان بیماران دست آن‌ها است و مورد مواخذه قرار خواهند گرفت. 
 
 
باشگاه خبرنگاران