پارس ناز پورتال

حکم قصاص چشم پدر شوهر معصومه صادر شد! +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
حکم قصاص چشم پدر شوهر معصومه صادر شد! +عکس

معصومه عطایی مادر 28 ساله و اهل شهرضای اصفهان که پدرشوهر او در شب 23 رمضان 1389 بر روی صورتش اسید پاشیده است و او دیگر قادر نیست تا آرین فرزند 5 ساله خود را ببیند.در جریان این حادثه بینایی دو چشمش را از دست داد و جراحاتی نیز به دست ها و صورتش وارد آمد. پرونده معصومه با صدور کیفرخواست به شعبه 7 دادگاه کیفری استان اصفهان ارسال شد و صبح روز یازده بهمن امسال جلسه دادگاه بدون حضور متهم برگزار شد (متهم با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد شده بود که این موضوع مورد اعتراض معصومه و وکیلش قرار گرفته بود) که در این جلسه معصومه درخواست قصاص چشم متهم را کرد و وکیل او نیز از موکل خود دفاع کرد.

حکم قصاص چشم پدر شوهر معصومه صادر شد! +عکس

وکیل مدافع معصومه عطایی گفت: حکم قصاص چشم برای متهم پرونده معصومه عطایی صادر شده و متهم برای وارد کردن جراحات به بدن موکل نیز به پرداخت دیه محکوم شد. خرمشاهی افزود: درصورتی هم که حکم قصاص اجرا شود، تساوی رعایت نخواهد شد چرا که اگر پدرشوهرش قصاص شود چشمان او نابینا خواهد شد و به پلک هایش آسیبی نخواهد رسید در صورتی که پلک های معصومه آسیب دیده و برخی نقاط صورت وی گوشت آورده است.

پدرشوهر سابق معصومه هم به حکم دادگاه دهن کجی و اعلام کرده است من پولی بابت دیه ندارم، عمرم را کرده ام و آماده اجرای حکم هستم ! او و وکیل وی مدعی بودند که موکلم علیرغم ادعای خودش بینایی‌اش را از دست نداده و به مجالس مختلف رفت و آمد می‌کند.همانند گذشته پدر شوهر معصومه مدعی شد که من قصد ریختن اسید بر روی زمین را داشتم، اما به طور غیرعمد اسید به صورت معصومه ریخته است.

حکم قصاص چشم پدر شوهر معصومه صادر شد! +عکس

وضعیت بینایی معصومه مورد بررسی دقیق قرار گرفت، که از نظر هیات پزشکی حاذق اعلام شد، معصومه بینایی‌اش را به طور کامل از دست داده است.وکیل معصومه با بیان این‌که «حکم صادر شده هنوز قطعی نیست» افزود: محکوم‌علیه می‌تواند ظرف مدت 20 روز در رابطه با حکم صادر شده به دیوان عالی کشور اعتراض کند.

در شهریور ماه سال 89 پدرشوهر معصومه عطایی به دلیل اینکه وی از شوهرش جدا شده بود اصرار داشت که معصومه به زندگی برگردد، اما معصومه درخواست پدرشوهرش را قبول نکرد و به همین دلیل بر روی صورتش اسید پاشید.