پارس ناز پورتال

بی حجابی علنی دختران سعودی در جده + تصویر

بی حجابی علنی دختران سعودی در جده + تصویر

 

افراط‌گرایی‌های وهابیون و بی بندوباری لیبرال‌های سلفی حاكم بر عربستان، معجون تلخی از شیوع فحشا، بی حجابی و همجنس‌گرایی در این كشور پدید آورده كه شعائر اسلام را زیر سؤال می‌برد.
بر خلاف فضای سنگین مكه و مدینه، در سایر شهرهای عربستان مقوله حجاب رنگ دیگری به خود می‌گیرد، در محل‌‌های كاری و تفریحی شهرهای دیگر نظیر ریاض و سواحل تفریحی جده فضای فرهنگی به صورتی ترسیم شده كه بیننده در نگاه اول از مشاهده چنین تصاویری در عربستان سعودی شوكه می‌شود، بویژه اگر این بیننده زائری باشد كه تنها شهرهای مذهبی مانند مكه و مدینه را می‌بیند و اوضاع آن را به تمام شهرهای این كشور تعمیم می‌دهد.

شهرها و اماكن تفریحی در عربستان مانند ریاض و جده از مناطقی هستند كه میزان فساد و بی‌حجابی در آنها در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. برای روشن شدن ابعاد این فساد تنها به ذكر یكی از اماكن تفریحی درشهر جده می‌پردازیم:

منطقه “درة العرس” تفرجگاهی ساحلی است كه با عبور از حجاب افراطی مد نظر مفتیان وهابی، به اوج بی بندوباری و هرج و مرج جنسی رسیده است. در این منطقه كه تحت تدابیر شدید قرار دارد، از گرفتن تصاویر مربوط به تفریحات ناسالمی كه در آن وجود دارد ممانعت می‌شود اما چندی پیش، انتشار برخی تصاویر از داخل این مجتمع تفریحی، عمق رسوایی خاندان سعودی در برداشت چندگانه از مفاهیم دینی را نشان داد. اختلاط دختر و پسر،‌ اسكی روی آب زنان، شرب خمر و بی حجابی از جمله مظاهر ناهنجاری های اخلاقی و دین ستیزی در منطقه درة العرس است!
بی حجابی علنی دختران سعودی در جده + تصویر
بی حجابی علنی دختران سعودی در جده + تصویر