پارس ناز پورتال

مصاحبه حمید گودرزی درمورد ثروت همسرش

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه حمید گودرزی درمورد ثروت همسرش

 

یکی از مهمانان مطرح برنامه «خوشا شیراز» حمید گودرزی بود که با همسرش به شیراز رفته بودند و این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های «خوشا شیراز» شد تا جایی که پس از پایان برنامه خیلی از اهالی شیراز خود را به اطراف استودیوی خوشا شیراز رساندند تا با این هنرمند و همسرش از نزدیک آشنا شوند، در این برنامه که با اجرای محمد سلوکی بود، گودرزی حرف‌های جالبی در مورد زندگی شخصی‌اش گفت که خواندنی است.
او که به همراه همسرش «ماندانا دانشور» در این برنامه حضور داشت، درباره این‌که دوست دارد نقش منفی بازی کند یا نه؟ گفت: «دوست دارم نقش‌های مثبت بازی کنم. یک بار که در فیلمی گاوصندوق پدرم را خالی کرده بودم در خیابان به من گفتند از شما بعید است دزد باشید.»
وی در خصوص خوانندگی یادآور شد که اولین کارش «دانی و من» بوده که با خوانندگی شروع شد و مدتی در گروه هفت هم می‌‌خوانده است.

او پیرامون زندگی خصوصی‌اش گفت: به شدت من زن ذلیل هستم!(باخنده) به علت وضع مالی خوب همسرم نگرانی مالی ندارم و گزیده کار هستم و این‌که به هیچ عنوان دوست ندارم همسرم بازیگر شود. (حمید گودرزی در مصاحبه دیگری نیز گفته بود که به دلیل وضع اقتصادی همسرش، خانواده‌ی همسرش با ازدواج آنها در ابتدا موافق نبودند)
همچنین وی به خانواده‌ شهدا ادای احترام می‌کند و برای شهدا هم احترام خاصی قائل است.
او خاطراتی از زمان کودکی برایمان تعریف کرد: در کلاس اول دبستان تمام کتاب‌هایم را دادم که چغاله‌بادام بگیرم اما چون کم بود فروشنده بهم گوجه سبز داد و بعدا از جانب والدینم تنبیه شدم.
زمانی که شیرهای شیشه‌ای توزیع می‌شد دوست داشتم خامه‌های روی شیر را بخورم.
او درباره ورزش مورد علاقه‌اش گفت: به جت‌اسکی علاقه‌مندم و در شمال جت‌اسکی سواری می‌کنم. بوکسور نیستم اما برای سریال «مسافری از هند» آموزش بوکس دیدم، ولی بدنسازی به شکل مرتب کار می‌کنم.

عکس هایی دیدنی از افراد معروف هالیوود
دختری که چهره اش را مثل آنجلینا جولی کرد + عکس
عکسهای ستاره کودکان هالیوود که درنوجوانانی به زندان رفتند
صحبت های جنیفر لوپز بعد از جدایی از همسرش