پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی فیلم های خود را ندیده است + عکس

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی فیلم های خود را ندیده است + عکس

این ستاره فیلم ” توریست” که همراه همسرش براد پیت ، شش فرزند دارد ، اغلب هنگام تماشای فیلم به خواب می رود و به همین خاطر همه فیلمهای خود را تماشا نکرده است

آنجلینا جولی فیلم های خود را ندیده است + عکس

او گفت:”براد همیشه سر به سر من می گذارد و به من می خندد زیرا هنگام تماشای فیلم در کمتر از ۵ دقیقه به خواب می روم . در این مورد ، من واقعا” خیلی وحشتناک هستم . من بعضی از فیلمهایم را هرگز ندیده ام.”
با این حال این بازیگر زیبای هالیوودی همیشه برای تماشای فیلمهای همسرش زمان دارد و از تماشای یکی از فیلمهای براد با نام “ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل” بیشتر از سایر فیلمهای او لذت برده است زیرا براد برای بازی در این فیلم خیلی سخت کار کرده است .
آنجلینا جولی فیلم های خود را ندیده است + عکس
 
آنجلینا جولی گفت:”از زمانی که با براد آشنا شده ام ، در مراسم افتتاحیه همه فیلمهای او شرکت کرده ام و همه کارهای او را دیده ام.”
“اما از تماشای فیلم “جسی جیمز” بیشتر از بقیه لذت بردم زیرا بخوبی می دانستم که براد چقدر برای این پروژه زحمت کشیده است . خیلی جالب است وقتی که با یک هنرمند زندگی می کنید، بیشتر به مراحل ساخت فیلم اهمیت می دهید تا خود فیلم . من می دانم که براد برای بازی در این فیلم ریسکهای زیادی را پذیرفته است و سخت تلاش کرده است تا بتواند یک فیلم زیبا به مخاطبانش ارائه دهد.”
به گزارش پارس ناز:آنجلینا و براد که در سال ۲۰۰۵ باهم آشنا شدند و زندگی مشترکشان را آغاز کردند قبل از پذیرفتن کارها و پروژه های جدید با هم مشورت می کنند.
آنجلینا جولی فیلم های خود را ندیده است + عکس
آنجلینا گفت:”ما فیلمنامه های یکدیگررا می خوانیم. البته در حال حاضر خیلی بیشتر از روزهای اول آشناییمان با یکدیگر راجع به پروژه های پیشنهادی مشورت می کنیم. وقتی یک فیلم جدید به من یا براد پیشنهاد می شود ، اول خودمان فیلمنامه را می خوانیم و سپس آن را به یکدیگر می دهیم و از هم می پرسیم که آیا این فیلمنامه خوب است و یا نه؟