پارس ناز پورتال

رسوایی همسر نخست وزیر با پسر 19ساله + تصویر

مجموعه : مجله خبری روز
رسوایی همسر نخست وزیر با پسر 19ساله + تصویر

به گزارش پارس ناز روزنامه لس آنجلس تایمز امروز جمعه 23 سپتامبر «1 مهر » از رسوایی جنسی زن 60 ساله اولیه وزیر با پسر 19 ساله خبر داد.به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، افشای ارتباط این زن با جوانی که قریب به چهل سال از خودش کوچکتر بوده هست منجر به وقوع تنش شدید میان کاتولیک ها و پروتستان ها در ایرلند شمالی خواهد شد.

 

در این گزارش آمده هست ایریس رابینسون 60 ساله ماه ها با این پسر جوان ارتباط داشته و فرد مذکور با کمک هاي مالی وی از خزانه دولتی، کسب و کاری به هم زده هست. دیدنی دقت هست که در ایرلند از این زن بعنوان یکی از فعالان مطرح در اساس حقوق خانواده یاد میشود که به شدت مخالف ازدواج همجنس بازان هم بوده هست.

رسوایی همسر نخست وزیر با پسر 19ساله + تصویر

بر پایه این گزارش، شوهر این زن متهم هست که از کمک هاي مالی غیر قانونی همسر خود خبر داشته ولی به مقامات گزارش نداده هست. این مساله ممکن هست اولیه وزیر ایرلند شمالی را مجبور به استعفا کند، در حالیکه بسیاری معتقدند وی مهم‌ترین نقش را در حفظ دولت ائتلاف ملی کشور خود ایفا می‌کند.

 

لس آنجلس تایمز تاکید کرد ایریس رابینسون هم که نماینده پارلمان انگلستان و از اعضای مجلس ایرلند شمالی محسوب میشود چاره اي نخواهد داشت جز این که از تمام سمت هاي خود استعفا داده و با دنیای سیاست خداحافظی کند.