پارس ناز پورتال

بیوگرافی مهدی‌ رحمتی!!

بیوگرافی مهدی‌ رحمتی!!
 
بیوگرافی سید مهدی رحمتی
 
سید مهدی‌ رحمتی‌، متولد ۱۳۶۱ و در تهران‌ در یک‌ خانواده‌ مذهبی‌ چهار نفره‌ به‌دنیا آمد‌.
فوتبال‌ را از سال‌ ۱۳۷۱ و از مدرسه‌ فوتبال‌ شهید قیانوری‌ نازی‌آباد آغاز کرد.
جزو شاگرد زرنگ‌های‌ مدرسه‌ بوده و همیشه‌ بانمره‌ بالا قبول‌ می‌شد، اما درس را تا دیپلم‌ بیشترادامه‌ نداده‌ و به‌ خاطر فوتبال‌ و حضور در تیم‌های‌ شهرستانی‌، دیگر فرصتی‌ برای‌ ادامه‌ تحصیل‌ پیدانکرد.
 

فوتبال حرفه ای 

سال‌ ۷۴ اولین‌ قرار دادم را با تیم‌نوجوانان‌ پاس‌ امضا کردم‌ و تا سال‌ ۱۳۷۶درتمامی‌ رده‌های‌ سنی‌ این‌ باشگاه‌ بازی‌ کردم‌.
پس‌از آن‌ در تیم‌های‌ دخانیات‌، فجر سپاسی‌ شیراز ، مس کرمان ، استقلال تهران و سپاهان‌ اصفهان‌ بازی‌ کردم .
اولین‌بار که به‌ استادیوم‌ رفتم چهار سالم بود که‌ به‌همراه‌ پدرم‌ برای‌ دیدن‌ دربی‌ حساس‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ به‌ ورزشگاه‌ آزادی‌ رفتیم‌ و روز خاطره‌انگیزی‌ برایم‌ رقم‌ خورد، چون‌ برای‌ اولین‌ بارجمعیت‌ صدهزار نفری‌ ورزشگاه‌ را از نزدیک‌ می‌دیدم‌.
اولین‌ بار که‌ به‌ تیم‌ ملی‌ دعوت‌ شدم خیلی‌ خوشحال‌ بودم‌، چون‌ به‌ آرزوی‌ خود که‌ پوشیدن‌ پیراهن‌ تیم‌ ملی‌ بود،دست‌ یافته‌ و رویاهایم‌ به‌ حقیقت‌ تبدیل‌ شده‌ بود و تمام‌ سعی‌ و تلاشم‌ این‌ بود که‌ جای‌ خالی‌ (احمدرضا عابدزاده‌) اسطوره‌ دروازه‌بانی‌ ایران‌ را پر کنم‌.
پدر و مادرم‌ جزو مشوقان‌ اصلی‌ من‌ بودند، که‌ تاثیر فراوانی‌ در رشد من‌ و رسیدن‌ به‌ این‌ جایگاه‌ داشتند.
در ورزش‌ الگوهای‌ من‌ آقایان ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و حمید بابازاده‌ می‌باشند. چون‌ این افراد هم‌ از نظر فنی‌ و هم‌ اخلاقی‌ در دوران‌ بازی‌ خود، جزو بهترین‌ها محسوب‌ می‌شدند و طی‌ سال‌های‌ اخیر زیر نظر آنها خیلی‌ چیزها یاد گرفته‌ام‌. از نظر اجتماعی‌ هم‌ الگوی‌ من‌ جهان‌ پهلوان‌ تختی‌ است‌.
 

 توضیحات بیشتر :

مهدی رحمتی در فصل۸۷-۸۸ چند بازی درخشان از جمله دیدار با پرسپولیس در تهران داشت و همین نمایش ها بود که باعث شد تا رحمتی دروزاه بان اول تیم ملی باشد و با درخشش در بازیهای مقدماتی جام جهانی به خصوص در بازی با امارات در ابوظبی همه را به تحسین وا دارد و برترین بازیکن آن دیدار شود.
او در ابتدای لیگ نهم دوباره به سپاهان بازگشت تا باز هم با امیر قلعه نویی کار کند. مهدی رحمتی سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و تیم ملی امید را هم دارد و اینک پیراهن شماره یک تیم ملی را برتن دارد.