پارس ناز پورتال

تبلیغات تبادل همسر برای رهایی از زندگی یکنواخت!!

تبلیغات تبادل همسر برای رهایی از زندگی یکنواخت!!

به گزارش پارس ناز بررسی مطبوعات محلی استرالیا نشان می‌دهد این مطبوعات با درج مطالب مختلف، شهروندان خود را به تبادل همسر با یکدیگر دعوت می‌کنند تا به اصطلاح زندگی آنان از یکنواختی خارج شده و متنوع شود.

برای نمونه در ستون صفحه اجتماعی یکی از مجلات معروف استرالیا، نوشته: بیایید شما هم یک بار همسر خود را با دوستتان عوض کنید و مزه چنین تبادل همسری را بچشید. خواهید دید با چه قیمت ارزانی به بهترین لذت دست می‌یابید و زندگی یکنواختتان از یکنواختی خارج می‌شود!

گفتنی است برخی از مطبوعات استرالیایی نیز با درج مطالبی متفاوت، مخالفت شدید خود با پدیده تبادل همسر را اعلام کرده و می‌نویسند: شما که تمایل دارید همسر خود را با دوستتان جابجا کنید می‌توانید برای یک بار هم که شده به دادگاه شهر "ملبورن" بروید و با چشمان خودتان از نزدیک پرونده های مختلف جنایی که بر اثر تبادل همسر به وجود آمده را مشاهده کنید.

این مطلب در ادامه می‌افزاید: دهها پرونده قتل بر روی میز یکی از قضات دادگاه شهر "ملبورن" قرار دارد که اکثر این پرونده ها به دلیل مسائل ناموسی است که بعد از انجام عملیات تبادل همسر به وجود آمده است.

ایران ناز، برای نمونه در یکی از جدیدترین این پرونده ها، یک مرد 51 ساله ناگهان ناپدید شده و تا به امروز هم اثری از وی دیده نشده است و خبری نیز در دست نیست. این در حالی است که او مانند روزهای دیگر در حال بازگشت از محل کار خود به سمت خانه بود. این مرد میانسال چند ماه پیش همسر خود را با یکی از همکارانش برای چند روز عوض کرده بود.

این مطلب همچنین می‌افزاید: وی قرار بود تا چند روز دیگر همسر خود را با همسر یکی دیگر از دوستانش که از نزدیکان نخست وزیر نیوزلند به شمار می‌رود، تعویض کند. پس از ناپدید شدن وی بلافاصله یک پرونده جنایی تشکیل شد. قاضی این پرونده می‌گوید "هنوز اطلاعات دقیقی در مورد علت ناپدید شدن وی در دست نیست اما به نظر نمی‌رسد که تلاش وی بر تبادل همسر با فردی دیگر، مسأله ای بی ربط در این پرونده باشد".

بد لباس ترین اربابان دنیای فناوری جهان +عکس
آیا می دانید چند درصد از دختران دوست پسر دارند؟
مادر بزرگ 72 ساله به فضا می رود!!+عکس
اعتصاب جالب یک زن + عکس
پول دارترین زن آسیایی + عکس
عکس های کمیاب نظامیان زن آمریکایی در افغانستان
کشف حجاب به فرمان رضاخان + عکس
عجیب ترین عروس جهان + عکس
فکر جالب و خواندنی زنی برای پولدار شدن : عکس