پارس ناز پورتال

روشهایی ساده برای ایجاد اعتماد در یک رابطه!

روشهایی ساده برای ایجاد اعتماد در یک رابطه!

بسیار مهم است که به همسرتان نشان دهید که فردی قابل اعتماد هستید و حالا چند روش ساده:
1- آنچه که می گویید خیلی مهم است پس به آن عمل کنید:
اگر به همسرتان می گویید که ساعت 9 خانه هستید پس سعی کنید واقعا ساعت 9 در خانه باشید. اگر کاری برای تان پیش آمد و دیرتر از ساعت مقرر به خانه می رسید به او تلفن کنید و تاخیرتان را به اطلاعش برسانید.
2- در حد امکان در دسترس باشید:
سعی کنید گوشی همراه تان همیشه روشن ودر دسترس باشد و هیچوقت آن را خاموش نکنید. بعضی اوقات شارژ گوشی تمام می شود یا صدای زنگ آن را نمی شنوید… در عوض به محض اینکه توانستید به او زنگ بزنید .
3- همسرتان را واقعا شریک زندگی تان بدانید.
به جای اینکه دور خودتان یک دیوار بلند بکشید ، مسائل تان را در آن حریم مخفی کنید یا احساساتتان را از همسرتان پنهان کنید ، سعی کنید با او صادق باشید. هرچقدر با او بیشتر در مورد مسائل تان صحبت کنید او بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد.
4- چشمان تان را به اهداف تان بدوزید.
زبان بدن بلند تر از کلمات صحبت می کنند. مخصوصا چشم ها.اگر با همسرتان در حال قدم زدن هستید و زن زیبایی از روبرویتان می آید ، چشمان تان را به همسرتان بدوزید. اگر هدف تان ایجاد اعتماد باشد ، این رفتار آن را به خوبی نشان می دهد. اگر میخواهید همسرتان اعتماد به نفس داشته باشد و بداند که شما فقط او را دوست دارید از نگاه کردن به زنان دیگر خودداری کنید.
5- زمانی برای خلوت با همسرتان بگذارید.
برقراری یک زمان خصوصی و خلوت با همسرتان احساس بهتری به رابطه تان خواهد داد. ارتباط بیشتر آرامش ، امنیت و اعتماد بیشتر به همراه خواهد داشت.
اگر در رابطه های قبلی تان در رابطه با اعتماد به نامزد یا دوست تان شکست خورده اید ، شاید باید راه های بیشتر و زمان بیشتری برای ایجاد اعتماد اختصاص دهید. باید مسائل گذشته را با خودتان حل کنید تا بتوانید رفتار " امروز " خود را بسازید. اگر با انجام این راه ها باز هم دچار مشکل هستید ، شاید یک مشاور بتواند به شما کمک کند.

دو کلید طلایی خوشبختی در زندگی زناشویی
زندگی عاشقانه و باورنکردنی یک زوج جوان : عکس
برای ازدواج، کد فرد مورد نظر را اعلام کنید..!
مطالب جالب در مورد سنین ازدواج در کشورهای مختلف!!