پارس ناز پورتال

دزدیدن و 18سال تجاوز به یک دختر 11 ساله

مجموعه : مجله خبری روز
دزدیدن و 18سال تجاوز به یک دختر 11 ساله
زن و شوهری در آمریکا به  دلیل دزدیدن و تجاوز به یک دختر 11 ساله کالیفرنیایی و زندانی کردن او  به مدت 18 سال ، در دادگاه محاکمه شدند.

به گزارش پارس ناز دزدیدن و 18سال تجاوز به یک دختر 11 ساله +تصاویرفیلیپ و نانسی گاریدو احتمالا می بایست به دلیل دزدیدن جسی داگارد 11 ساله در سال 1991 و زندانی کردن او به مدت 18 سال در حیات خلوت خانه شان ، باقی عمرشان را پشت میله ها به سر برند.

 
وکیل جسی داگارد اعلام کرد موکلش از اینکه فیلیپ و نانسی گاریدو سرانجام به گناه خود پی برده و به جنایتی که در حق او و خانواده اش کرده اند اعتراف کردند ، احساس آرامش بیشتری می کند.

فیلیپ گاریدو 60 ساله احتمالا به دلیل 14 فقره آدم ربایی و تجاوز، به 431 سال زندان و همسرش نانسی گاریدو 55 ساله نیز به یک فقره آدم ربایی و تجاوز گناهکار شناخته و به 36 سال زندان محکوم خواهند شد.
جسی داگارد 30 ساله اعلام کرده در صورتی که نیاز به شهادت او در مورد آزار و اذیتش باشد حاضر است در دادگاه حضور پیدا کند.

 
دزدیدن و 18سال تجاوز به یک دختر 11 ساله

وکیل فیلیپ گاردیو اعلام کرد با توجه به سابقه آدم ربایی و تجاوز موکلم، در صورتی که در این پرونده گناهکار شناخته شود ، وی باید تا آخر عمر در زندان بماند. وی همچنین اظهار داشت که موکلش امیدوار است داگارد و فرزندانش از شهادت دادن علیه او چشم پوشی کنند زیرا از سال 1997 به بعد به وی تجاوز نکرده است.

وکیل نانسی گاردیو نیز اعلام کرد که موکلش از اتفاقاتی که برای داگارد رخ داده  بسیار ناراحت است. او گفت : نانسی متوجه اشتباهات خود شده و توبه کرده است و از من خواسته که تمام سعی خود را بکنم تا جسی و دخترانش در دادگاه برعلیه او شهادت ندهند.

 
دزدیدن و 18سال تجاوز به یک دختر 11 ساله

در سال 1991 هنگامی که جسی به همراه ناپدریش به سمت ایستگاه اتوبوس مدرسه می رفتند توسط نانسی و فلیپ ربوده می شود و علی رغم اطلاعات دقیقی که توسط ناپدری جسی در مورد ماشین و نانسی به پلیس داده می شود و با توجه به زیر نظر بودن فیلیپ توسط پلیس به دلیل تجاوز ، FBI  و پلیس هرگز سرنخی درباره این آدم ربایی بدست نمی آوردند.

18 سال و 4 ماه و 16 روز بعد بر اثر یک اتفاق ، جسی دوباره پیدا می شود. فلیپ که با تشکیل یک گروه مذهبی مردم را تشویق به شرکت در این گروه می کرد برای گرفتن مجوزهمایش به همراه جسی  و دو دخترش به دانشگاه کالیفرنیا می رود ، نگهبان دانشگاه که به وی مظنون شده بود، با چک کردن سوابق او متوجه می شود که او سابقه آدم ربایی و تجاوز دارد.

 
دزدیدن و 18سال تجاوز به یک دختر 11 ساله

بنابراین با مسئول پرونده فیلیپ گاردیو تماس می گیرد و مسئول پرونده بعد از اینکه متوجه می شود گاردیو 2 کودک دارد با تماس با فیلیپ از او می خواهد که به دیدنش برود . بنابر دلایلی که هنوز عنوان نشده فیلیپ به همراه همسرش ، جسی و دو دخترش به نزد مسئول پرونده می روند.

جسی که در ابتدا هویت خود را پنهان کرده بود در نهایت اعتراف کرد که توسط فیلیپ دزدیده شده بوده و با اسم آلیسا در مینیسوتا زندگی می کردند. پلیس نیز اعلام کرد که گاردیو در ابتدا جسی و دو دخترش را برادر زاده های خود معرفی کرده بود ولی در بازجویی های فنی اعتراف کرده که او را دزدیده و نام او را به آلیسا تغییر داده است.

جسی به همراه دختران 13 و 16 ساله اش به نزد مادرش در کالیفرنیا فرستاده شدند و به درخواست خودش تا کنون در دادگاه حاضر نشده است . وی اعلام کرده که در حال نوشتن خاطرات زمان اسارت خود است و قصد دارد آن را در سپتامبر به چاپ برساند.