پارس ناز پورتال

دایی و همسرش 3 عضو خانواده خواهرزاده را كشتند!!

مجموعه : مجله خبری روز
دایی و همسرش 3 عضو خانواده خواهرزاده را كشتند!!

من و خواهرزاده‌ام از چندی پیش دعوا كرده و اختلاف شدیدی با هم داشتیم به‌طوری كه درصدد انتقام از او بودم. شب حادثه من و همسرم به خانه خواهرزاده‌ام رفتیم و از همسرش سراغ او را گرفتیم كه گفت تا یك ساعت دیگر از محل كارش به خانه بازمی‌گردد، اما وقتی غیبت مرد خانواده طولانی شد تصمیم به كشتن او و فرزندش را گرفتیم.
جام جم: یك زوج اصفهانی كه در پی اختلاف با خواهرزاده، نقشه قتل او و 2 عضو خانواده‌اش را عملی كرده بودند، روز گذشته به این جنایت هولناك اعتراف كردند.

دایی و همسرش 3 عضو خانواده خواهرزاده را كشتند!!

رسیدگی به این پرونده شامگاه چهارشنبه گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر كشته شدن 3 عضو یك خانواده در روستای قرطمان در 35 كیلومتری اصفهان، در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.

دقایقی بعد با حضور ماموران در محل حادثه، معلوم شد جسد مرد خانواده پشت در حیاط و اجساد همسر و پسر 7 ساله‌اش درون اتاق نشیمن است. با هماهنگی قضایی اجساد به پزشكی قانونی انتقال یافت و در بررسی از خانه معلوم شد، اثاثیه به هم ریخته اما سرقتی انجام نشده است.

در مرحله بعدی تحقیقات از همسایه‌ها معلوم شد، یك زن و مرد غریبه كه مهمان خانه مقتولان بوده‌اند، سراسیمه محل جنایت را ترك كرده‌اند. در حالی كه آنها به عنوان تنها مظنونین پرونده تحت تعقیب پلیس بودند، ماموران با جستجو در محل متوجه شدند لكه‌های خون از درون حیاط خانه مقتولان تا آن سوی خیابان كشیده شده و بعد با ورود به یك كوچه محو شده است.

با احتمال این كه عاملان حادثه با مقتولان آشنایی داشته باشند، خانواده‌هایشان به پلیس آگاهی احضار و بازجویی شدند. در ادامه تحقیقات معلوم شد مرد كشته شده از چندی پیش با دایی‌ و همسر او اختلاف داشته و از سوی آنها تهدید شده است. با مشخص شدن این موضوع ماموران عازم خانه وی در حوالی محل حادثه شدند و او و همسرش را پیش از فرار دستگیر كردند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اصفهان بازجویی شدند و روز گذشته به كشتن هر سه عضو خانواده مذكور اعتراف كردند.

اعتراف به جنایت هولناك

مرد متهم به پلیس گفت: من و خواهرزاده‌ام از چندی پیش دعوا كرده و اختلاف شدیدی با هم داشتیم به‌طوری كه درصدد انتقام از او بودم. شب حادثه من و همسرم به خانه خواهرزاده‌ام رفتیم و از همسرش سراغ او را گرفتیم كه گفت تا یك ساعت دیگر از محل كارش به خانه بازمی‌گردد، اما وقتی غیبت مرد خانواده طولانی شد تصمیم به كشتن او و فرزندش را گرفتیم.

متهم با اشاره به شب جنایت گفت: ‌به همین دلیل با چاقو و میله آهنی به عروس‌خواهرم (خدیجه) و پسر 7 ساله‌اش (احسان) حمله‌ور شده و پس از كتك زدن، هر دو نفر آنها را كشتیم و اثاثیه خانه را به هم زدیم.

وی افزود: در حال ترك خانه بودیم كه خواهرزاده‌ام ـ محمد ـ ما را دید و ما وحشت كردیم. متهم تصریح كرد: وقتی محمد به پشت در حیاط رسید و می‌خواست با داد و فریاد كمك بخواهد من و همسرم با چاقو و میله آهنی به او حمله كرده و وی را هم به قتل رساندیم. متهم اضافه كرد: پس از بازگشت به خانه خود در حال جمع‌آوری وسایلمان بودیم تا فرار كنیم، اما ماموران ما را دستگیر كردند.

در پی اعتراف متهم، ‌همسرش نیز گفته‌های او را تایید كرد. به دنبال این حادثه دلخراش، پدر مرد كشته شده در دادسرا برای عاملان حادثه تقاضای قصاص كرد.

وی به خبرنگار ما گفت: جهانگیر و همسرش ـ متهمان بازداشت شده ـ اخلاق و رفتار اجتماعی مناسبی نداشتند و همین موضوع باعث نارضایتی همسایه‌ها از آنها شده بود. پسرم چند بار به آنها تذكر داده و خواسته بود، با رفتارهای نامناسب خود، خانواده‌ام و همسایه‌ها را آزار ندهند، اما بی‌فایده بود. وی اضافه كرد: در پی درگیری این زوج با پسرم، آنها درصدد انتقام از او بودند كه عاقبت این حادثه هولناك را رقم زدند، اما هنوز من و خانواده‌ام مرگ عزیزانمان را باور نمی‌كنیم. پدر مقتول گفت: دختر 10 ساله پسرم آن شب خانه ما بود. شب حادثه همسرم او را به خانه فرزندمان برد تا تحویل خانواده‌اش دهد و بازگردد كه صحنه جنایت‌ها را دیده بود . اگر دختر 10 ساله فرزندم در خانه بود،‌ او نیز كشته می‌شد.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.

حادثه دلخراش زیر گرفتن یک دختر بچه چینی + تصویر
پیوند 2 دست یک جنازه به یک انسان زنده + عکس
بچه دار شدن دختری 10 ساله از یک پسر 15 ساله!
عکس جوانی قلعه نوعی
ناپدید شدن ماشین یک میلیارد دلاری صدام + عکس
نوجوان 16 ساله در تالار عروسی ربوده شد + عکس