پارس ناز پورتال

خودکشی بازیگر زن سرشناس سریال قلب یخی!!

مجموعه : اخبار سینما
خودکشی بازیگر زن سرشناس سریال قلب یخی!!

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سبک زندگی عجیب برخی از هنرمندان که حکایت از اعتیاد، مانوس بودن آنها با حیوانات و اظهار نظرهای غیر متعارف درباره اصول مذهبی این بار نیز یک هنرپیشه پرکار زن با اقدام به خودکشی خبر ساز شد.
برپایه این خبر، این بازیگر، یکی از نقش های اصلی سریال قلب یخی را بازی می کند.
وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت.
بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده اش منجر به خودکشی شده است.
این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است.
گفتنی است، این هنرپیشه جوان علاوه بر مجموعه قلب یخی در سریال های "آشپزباشی"، " مرگ تدریجی یک رویا"، «توی گوش سالمم زمزمه كن»، «مسافرخانه سعادت» و … به ایفای نقش پرداخته است.
مسمومیت با قرص برنج در سال های اخیر به عنوان یک عامل مهم مسمومیت های شدید و منجر به فوت، بخصوص در کشور ما محسوب می شود.
آمارهای منتشر شده، حکایت از مشاهده بیش از 124 مورد مسمومیت با قرص برنج در سال های اخیر  در شهر تهران دارد که غالبا افراد 16 تا 30 را تشکیل می دهد.