پارس ناز پورتال

دختران دو قلوی بوش + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
دختران دو قلوی بوش + عکس

به گزارش پارس ناز بوش با «لائورا» همسرش كه كتابدار بود، از طریق دوستان مشترك خویش آشنا شد و در نوامبر سال 1977 میلادی با او ازدواج كرد. چهار سال بعد آنان صاحب دو فرزند دوقلوی دختر شدند و به پاس احترام به مادرانشان، آنها را «باربارا» (به نام مادر جرج بوش) و «جنا» (مادر لائورا) نامیدند. بوش و همسرش در آن زمان هر دو 35 ساله بودند.

دختران دو قلوی بوش + عکس

دختران دوقلوی بوش در شهر دالاس ایالت تگزاس متولد شدند. بوش در آن زمان به كار تجارت نفت مشغول بود. او سپس برای فعالیت‌های سیاسی به حزب جمهوریخواه پیوست و در سال 1995 به فرمانداری ایالت تگزاس رسید.

دختران دو قلوی بوش + عکس

هنگامی كه بوش در سال 2001 به ریاست جمهوری امریكا رسید، دخترانش كه در آن زمان جوانانی 20 ساله بودند، پدر را در تبلیغات ریاست جمهوری بسیار یاری دادند.

دختران دو قلوی بوش + عکس

بی‌تردید، یكی از خاطرات ماندگار دختران دوقلوی بوش، شركت در مراسم سوگند ریاست جمهوری پدر در سال‌های 2001 و 2005 میلادی است. این تصویر، جنا را در حال نگاه كردن به پدر در جریان اولین تحلیف او نشان می‌دهد.

دختران دو قلوی بوش + عکس

دختران بوش حالا چهار سال بزرگتر شده‌اند. آنان با پوشیدن لباس‌های شیك میروند تا در سال 2005 برای دومین بار در مراسم سوگند پدر به عنوان رییس جمهوری قدرتمندترین كشور دنیا شركت كنند.

درست یكسال پیش زمانی كه دختران بوش برای تعطیلات ژانویه به بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین رفته بودند، هدف دستبرد قرار گرفتند. هنگامی كه باربارا و خواهرش در یكی از رستوران‌های محله «سان تلمو» در منطقه گردشگری بوئنوس آیرس در حال شام خوردن بود، دزدان كیف او را ربودند. هنگام سرقت 20 روز از حضور دختران بوش در آرژانتین می‌گذشت. در آن زمان، خواهرش برای یك برنامه یونیسف در پاراگوئه – همسایه آرژانتین- كار می‌كرد و با سفر باربارا، هر دو تصمیم گرفته بودند تا تعطیلات سال نوی میلادی را در بوئنوس آیرس بگذرانند.

دختران دو قلوی بوش + عکس

جنا بوش اردیبهشت گذشته با نامزدش «هنری هیگر» ازدواج كرد. در تصویر، رییس جمهوری آمریكا، همسرش، هیگر، جنا و والدین شوهرش را در عكس یادگاری مراسم می‌بینید. هیگر، دستیار سابق كاخ سفید است كه اكنون در دانشگاه ویرجینیا تحصیل می‌كند.

دختران دو قلوی بوش + عکس

جناب بوش در سن 26 سالگی  به شهر تاریخی «ماچو پیچو» در پرو سفر كرد تا از نزدیك با تمدن اینكاها آشنا شود. او را در این سفر، چهار زن و بیش از ده مامور امنیتی لباس شخصی همراهی می‌كردند. شغل اصلی جنا، تدریس مُد است. جنا بوش در سفر چند روزه خود با صندوق كمك به كودكان سازمان ملل نیز همكاری داشت.

سوء استفاده‌ تبهکار ‌اینترنتی‌ از عکس‌ دختری جوان!
اخراج عمدی فوتبالیست بخاطر تولد همسرش
عکس های دستگیری دختران و پسران در پارتی مختلط
رابطه جنسی معلمی با دانش آموز در ماشین!!+ عکس