پارس ناز پورتال

قیمت‌ های عجیب تاتو و خالکوبی در تهران

مجموعه : مجله خبری روز
قیمت‌ های عجیب تاتو و خالکوبی در تهران
 
 
مسوول آرایشگاهی در منطقه ستارخان می‌گوید: قیمت‌های تاتوی دائم از ۳۰ هزار تومان شروع می‌شود و بسته به اندازه و رنگ آن طرح، قیمتش بالاتر می‌رود. همچنین اگر کسی شابلون بیاورد، قیمتش با طرحی که خودم بزنم، متفاوت است…
 
برنا نوشت: این روزها تاتو و خالکوبی آنقدر عادی شده که به هر آرایشگاه زنانه یا مردانه در پایتخت که زنگ بزنید، آمار و ارقام هزینه آن به دست‌تان می رسد. 

۱۰ میلیون تومان با تخفیف!

سعید خالکوب سیاری است که آشنایان بیشتر او را با شماره تلفنش به دیگران توصیه می کنند. می گوید: افرادی که ۲۰ تا ۳۵ سال دارند؛ بیش‌تر سراغم می آیند. طرح‌های متوسط با رنگ عادی را ۱۰۰ هزار تومان و با رنگ آمریکایی را ۲۰۰ هزار تومان انجام می‌دهم. خالکوبی کل بدن یک آقا با تخفیف، ۱۰ میلیون تومان می شود.

آمپول‌ بی‌حسی و طرح‌های کوچک ۵۰ هزار تومانی

یک طرح کوچک در این حرفه نان و آبدار و به روز! ۵۰ هزار تومان است و مسوول «سالن زیبایی آ» در منطقه صادقیه تهران می‌گوید: طرح‌های فانتزی مورد توجه دختران بسیار جوان است که در نقاط مختلف مثل کتف، بازو، شکم، ناف و کمر متفاوت است.

او قیمت طرح رنگی تاتوی کوچک را ۷۰ هزار تومان و همان طرح به رنگ مشکی را ۵۰ هزار تومان اعلام می‌کند و ادامه می‌دهد: بزرگ‌ترین طرحی که تا به حال کار کرده‌ام، طرحی بر روی کمر بوده که قیمت آن ۵۰۰ هزار تومان شد.

جالب اینجاست که بهداشت این کار را با یک بار مصرف بودن سوزن توجیه می کند و ادامه می دهد: تا به حال هیچ‌گونه عفونتی برای کسی در بر نداشته، اما تا چند روز بستگی به ناحیه‌ای که تاتو انجام می‌شود، التهاب ایجاد می‌شود. عمل تاتو معمولا دردی که شدید باشد ندارد، اما من از آمپول بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنم.

مد روز مارمولک است!

“نادیا” آرایشگری است که تاتو انجام می‌دهد و به عروس‌هایی اشاره می‌کند که بیشتر طرفدار طرح‌های گرافیکی رنگی را می پسندند. او می گوید: مد الان مارمولک است!

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای خالکوبی فردی با ۱۶۰ سانتی متر قد

«مسوول آرایشگاه و سالن زیبایی آ» که در منطقه ۶ تهران در خیابان ولیعصر قرار دارد، تاتوهای تمام بدن را برای کنار ساحل دریا و استخر تقسیم بندی می‌کند و می‌گوید: قیمت تاتوی دائمی کل بدن برای فردی که قدش ۱۶۰ سانتی‌متر است، از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه بر می‌دارد.

خالکوب سیار با پنج هزار تومان

«خانم ت» که به صورت سیار تاتو انجام می‌دهد، قیمت‌های تاتوی موقت را از پنج هزار تومان به بالا و تاتوی دائم به شکل نواری باریک بر روی کمر را ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان تخمین می‌زند.

قیمت به شرط اندازه و طرح

مسوول تاتوی سالن زیبایی که در خیابان سلیمان خاطر تهران قرار دارد، قیمت انجام تاتوی دائم که معمولا مشکی و قهوه‌ای هستند را بر روی ناحیه‌های مختلف بدن متفاوت می‌شمرد و می‌گوید: قیمت تاتو در ناحیه‌های حساس بدن به نسبت بالاتر است، اگر قیمت تاتوی طرحی بزرگ بر روی بازو ۱۰۰ هزار تومان شود، طرح خیلی کوچک‌تر بر روی ناحیه‌ای حساس مثل شکم با همان قیمت کار می‌شود.

مسوول آرایشگاهی در منطقه ستارخان می‌گوید: قیمت‌های تاتوی دائم از ۳۰ هزار تومان شروع می‌شود و بسته به اندازه و رنگ آن طرح، قیمتش بالاتر می‌رود. همچنین اگر کسی شابلون بیاورد، قیمتش با طرحی که خودم بزنم، متفاوت است.

سوسن خانوم برج میلاد را به هم ریخت!!
روش جدید برای تجاوز جنسی در دبی!!
زنی عربستان که گردن زده شد!
سوء استفاده‌ تبهکار ‌اینترنتی‌ از عکس‌ دختری جوان!