پارس ناز پورتال

جنیفر لوپز یک سلاح مخفی دارد!!

مجموعه : اخبار سینما
جنیفر لوپز یک سلاح مخفی دارد!!
 
جنیفر لوپز برای اینکه بتواند هم به کارهای هنری اش بپردازد و هم از فرزندانش به بهترین شکل ممکن نگهداری کند ، یک سلاح مخفی دارد.

به گزارش پارس ناز، این خواننده مشهور که از همسر سابقش ، مارک آنتونی ، دو فرزند دوقلو با نامهای مکس و امی دارد از خانواده اش سپاسگزار است که در نگهداری فرزندانش به او کمک می کنند تا او بتواند با خیال راحت به کارها و فعالیتهای خود بپردازد و نگران بچه ها نباشد زیرا وقتی فرزندانش را به خانواده اش می سپارد مطمئن است که آنها بخوبی از دوقلوها مراقبت می کنند .

او گفت:"من خیلی خوش شانس هستم که کمک دارم."

او گفت:"خانواده ام در نگهداری دوقلوها که در حال حاضر مهمترین مسئله زندگی من است ،به من کمک می کنند . مادرم در حال حاضر با من سفر می کند و همیشه در کنار من و فرزندانم است و من در طول این سالها یاد گرفته ام که چطور مشکلاتم را حل کنم."

" من در حال حاضر کارها و مسئولیتهای مختلفی دارم اما خوشبختانه اعضای خانواده و آدمهای فوق العاده ای که در اطرافم هستند به من کمک می کنند تا همه این کارها و مسئولیتها را بخوبی انجام بدهم .خودم هم خیلی تلاش می کنم که بتوانم همه وظایف و کارهایم را بخوبی انجام بدهم اما اگر خانواده ام به من کمک نمی کردند هرگز نمی توانستم این کارها و مسئولیتها را بخوبی انجام بدهم.

عکس هایی دیدنی از افراد معروف هالیوود
دختری که چهره اش را مثل آنجلینا جولی کرد + عکس
عکسهای ستاره کودکان هالیوود که درنوجوانانی به زندان رفتند
صحبت های جنیفر لوپز بعد از جدایی از همسرش
جنیفرلوپز حضانت دوقلوهایش را میخواهد (+عکس)
عکسهای فتحعلی اویسی در نقش مارادونا
حامد بهداد خلبان می شود + عکس