پارس ناز پورتال

اعتراف عجیب جرج كلونی پس از 6 سال + عکس

مجموعه : اخبار سینما
اعتراف عجیب جرج كلونی پس از 6 سال + عکس

«جرج كلونی»، بازیگر نامدار سینمای آمریكا اعتراف كرد، پس از جراحتی كه هنگام بازی در فیلم «سیریانا» در سال 2005 برایش بوجود آمد، تصمیم گرفته بود به زندگی‌اش پایان دهد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ جرج كلونی در سال 2005 هنگام بازی در فیلم «سیریانا» كه برای آن نامزد جایزه اسكار نقش مكمل مرد شد، در یك صحنه دچار مصدومیتی شد كه وی را دچار ضایعه نخاعی جدی كرد و پس از آن بود كه كلونی قصد خودكشی گرفته بود.
كلونی در گفت‌وگو با شماره جدید نشریه "رولینگ استونز" گفت: «در آن زمان به این نتیجه رسیده بودم كه دیگر امكان زندگی در چنین شرایطی وجود ندارد و واقعا نمی‌توانستم زندگی كنم. در بیمارستان روی تخت بودم و قادر به هیچ حركتی نبودم.»
این بازیگر سرشناس افزود: «حدود سه هفته دچار سردردهایی بودم انگار دچار سكته مغزی شده بودم. برای همین دنبال راهی می‌گشتم تا به زندگی‌ام پایان بدهم.»
كلونی 50 ساله كه اكنون جدیدترین تجربه كارگردانی‌اش با نام «عید مارس» بر روی پرده سینماهای جهان است، از بزرگترین بازیگران معاصر سینمای جهان محسوب می‌شود كه در خانواده‌ای معروف در زمینه تجارت و هنر به دنیا آمد.
خانواده جورج از کاتولیک‌های بسیار متعصب بودند و همه مسائل و احکام دین خود را رعایت می‌کردند و جورج در چنین خانواده‌ای پرورش یافت.
دوران دبستان و دبیرستان خود را در لکسینگتون گذراند و برای تحصیلات دانشگاهی به شمال کنتاکی رفت، او علاقه زیادی به درس و تحصیل نداشت و همیشه بهانه‌ای می‌آورد تا بار مسوولیت درس خواندن فرار کند.
در کلاس‌های دانشگاهی خود شرکت نمی‌کرد. علاقه او به کار در خرید و فروش اجناس و کالاها را در آنجا بگذراند و خرید و فروش که البته به کار در رادیو و تلویزیون نیز گرایش داشت.
پس از پایان تحصیلات توسط پدرش به کار گویندگی در تلویزیون مشغول شد که اولین کارش محسوب می‌شد در همان زمان پسرخاله‌اش میکل فریر به لکسینگتون آمده بود تا در آنجا فیلم کوتاهی درباره اسب‌های مسابقه‌ای تهیه کند، به جورج هم نقش کوچکی داد.
به این ترتیب جورج وارد عرصه بازیگری شد و با ایفای نقش هر چند کوچش استعداد خود را در این زمینه نشان داد. از سویی دیگر با کار در تلویزیون توانست راه خود را در رشته بازیگری باز کند و اولین نقش خود را در سریال تلویزیونی اتاق اورژانس که ازبرنامه‌های پربیننده تلویزیون آمریکا بود اجراکرد و مورد توجه همگان قرار گرفت.
وی در سال 1982 راهی لس آنجلس شد اما یک سال بیکار بود. اولین کار رسمی او در لس آنجلس، کار در شرکت تجاری ژاپنی پاناسونیک بود.
در سال 1984 جورج کار سینما را با اجرای نقشی کم اهمیت در فیلمی بازی کرد که حتی به مرحله پخش نرسید اما توجه تهیه کنندگان را به خود جلب کرد.
او دلسرد نشد بلکه به بازی در فیلم های سینمایی علاقمند شده بود و احساس می کرد اگر پا در این عرصه بگذارد به موفقیت دست می یابد او با قیافه‌ای جدی، مصمم و خوش تیپی که داشت نظر کارگردانان را به خود جلب کرد.
جورج از اینکه توانسته بود راهی به سینما پیدا کند، بسیار خوشحال بود. بازی او در فیلم‌های «یک روز خوب با خارج از دید» در کنار جنیفر لوپز در سال 1998، «از طلوع تا غروب»، «ای برادر کجایی و طوفان کامل» که اکثر موضوع‌شان درباره دزدی و پلیسی بود او را به بالاترین درجات موفقیت و شهرت رساند.
وی در سال 2006 با فیلم «سیریانا» برنده جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد شد و با فیلم «شب بخیر و موفق باشید» نامزد جایزه اسكار بهترین كارگردانی بود.