پارس ناز پورتال

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس

1-پیشگویی Tana Hoy در مورد بمباران شهر اکلاهما
Tana Hoy آمریکایی یکی از بزرگترین پیشگوها در دنیاست. او ادعا می کند علاوه بر اینکه می تواند صدای ارواح را بشنود، می تواند آنها را به طور کامل ببیند و از راهنمایی های آن ها هم استفاده کند. به گزارش پارس ناز Hoy در سال ۱۹۹۵ در یک برنامه زنده رادیویی در Fayetteville، NC، شرکت کرد. او در این برنامه پیشگویی بزرگ خود را به مردم اعلام کرد و آن حمله تروریستی وحشتناک به ساختمان شهر اکلاهما بود. فقط ۹۰ دقیقه از این برنامه گذشته بود که تراژدی بسیار وحشتناکی در ساختمان فدرال Alfred P.Murrah اکلاهما اتفاق افتاد. در آن زمان Timothy McVeign و همکارانش مشغول بررسی حمله تروریستی قبلی بودند که در ۰۱/۱۱/۹ اتفاق افتاده بود. همچنین Hoy، چهار ماه قبل از این حمله، پیشگویی خود را بهFBI اعلام کرده بود.

 

۲- پیشگویی Jeffrey Palmer در مورد فوران آتشفشان، سونامی و طوفان کاترینا
Jeffrey Palmer که یک پیشگو قهار است. تا به حال اتفاقات زیادی را پیشگویی کرده است که بعضی از آنها درست بوده و بعضی دیگر نادرست. پالمر پیش بینی کرده بود که در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۴ آتشفشان در سوماترا اندونزی فوران می کند و به دنبال آن هم سونامی بزرگی اتفاق می افتد. بیشتر از ۲۳۰۰۰۰ نفر در ۱۴ کشور دنیا جان خود را در این بلایای طبیعی از دست دادند. همچنین پیش بینی پالمر مبنی بر دست پیدا کردن کره به سلاح هسته ای درست از آب درآمد. اما او به خاطر پیش بینی طوفان کاترینا بود که در دنیا معروف شد. در تاریخ آمریکا ۵ اتفاق مرگبار رخ داده که طوفان کاترینا یکی از آن ها است.

۳- Edgar Cayce مرگ رئیس جمهوران و جنگ های جهانی را پیشگویی کرده بود
به Edgar Cayce آمریکایی لقب پیغمبر خواب را داده اند. بی شک ادگار یکی از معروفترین پیشگوها در قرن بیستم بود. Cayce قادر بود که در حالت مراقبه به سوالاتی درباره فضا، زمان و تناسخ پاسخ دهد. وی همچنین قادر بود که در این حالت درباره وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده و یا قرار است در آینده اتفاق بیفتد جواب دهد. Cayce زمان شروع و پایان جنگ های جهانی اول و دوم، دوره افسردگی و سردی که بر اروپا و آمریکا حاکم شده بود و مرگ رئیس جمهوران فرانکلین و جان اف کندی را به درستی پیش بینی کرده بود.

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس

۴-Jean Dixon
Jean Dixon یکی از پیشگوها در سال ۱۹۶۰ بود. او هم یک نویسنده روزنامه بود و هم یک هنرمند. دیکسون افکار روشنفکر مآبانه ای داشت. البته جالب است بدانید که برای اولین بار خانم نانسی ریگان بود که به او این لقب را داد. دیکسون به خاطر پیشگویی ترور جان اف کندی و مرگ Martin Luther مشهور شد. دیکسون معتقد بود که بیشتر مردم دوست دارند که کارهای خوب خود را همیشه به یاد داشته باشند و آنها را برای همه توضیح دهند، در حالی که هیچ وقت سعی نمی کنند کارهای بد خود را به یاد بیاورند و از آنها درس عبرت بگیرند.

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس

۵-Mark Twain
ساموئل سلمنز که بیشتر با نام قلمی‌اش، مارک تواین شناخته می‌شود، نویسنده و طنزپرداز آمریکایی بود. او شهرت خود را مدیون رمان ماجراهای هاکلبری فین (۱۸۸۵) و ماجرا‌های تام سایر (۱۸۷۶) است. او در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز میسوری در روستای فلوریدا به دنیا آمد.
اولین پیشگویی او در مورد مرگ خودش بود. او در سال ۱۸۳۵ وقتی که دنباله دار هالی در آسمان پدیدار شد، به دنیا آمد. او پیش بینی کرده بود که وقتی دوباره دنباله دار هالی در آسمان پدیدار شود، از دنیا خواهد رفت و واقعاً هم اینگونه هم شد. او در سال ۱۹۱۰ وقتی هالی دوباره پدیدار گشت، از دنیا رفت.
او همچنین مرگ برادرش را نیز پیش بینی کرده بود. یک شب او خواب می بیند که برادرش در تابوت دراز کشیده، بعد از گذشت چند هفته، برادرش Henry در یک تصادف کشته می شود و می میرد. در سال ۱۸۸۵ میلادی، در اوّلین نشریۀ انجمن تحقیقاتیِ SPR، با عنوان «تلگرافِ ذهن»، مقالاتی نوشت که در آنها از اهمیت و جایگاه ذهن و بیشتر تله‌پاتی صحبت می‌کرد. در ادامۀ تحقیقاتش درزمینۀ تله‌پاتی، روشی به نام «فرنوفن» را معرفی نمود که با کمک این روش ارتباطی بین یک ذهن با ذهن شخص دیگری (با کنترل و هدایت ذهنی) برقرار می‌شود.

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس

۶- پیشگویی های دوقلوها
تری و لیندا جمینسون دوقلوهایی بودند که به قول معروف یک روح در دو بدن به حساب می آمدند. آنها ادعا می کنند که حمله تروریستی که در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به مرکز تجارت جهانی در نیویورک انجام شد را پیش بینی کرده بودند. آنها این موضوع را در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۹ در رادیو پیشگویی کردند. دوقلوها همچنین چندین پیشرفت پزشکی را پیش بینی کرده اند مثل پیشرفت هایی که در تشخیص بیماری آلزایمر حاصل شده است.

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس

۷- پیش گویی های نوستراداموس درباره ناپلئون و هیتلر
نوستراداموس فرانسوی تا به حال هزاران اتفاق را پیش بینی کرده است و تاریخ نگاران معتقدند که بیش از نیمی از آن ها درست بوده. شاید یکی از مهم ترین آنها درباره سه ضد مسیحی باشد که اثرات بسیاری را در جامعه آن زمان گذاشته بودند. یکی از آنها ناپلئون بود که به او لقب آدمکش و قاتل را داده بودند. او گفته بود که پادشاهی نزدیک ایتالیا متولد خواهد شد که بر روی زمین سلطنت می کند و کم کم تبدیل به یک آدمکش خواهد شد. دومین ضد مسیحی که نوستراداموس به آن اشاره می کند هیتلر است.
او درباره هیتلر می گوید: “در جایی در عمق اروپا، از یک خانواده فقیر فرزند پسری متولد خواهد شد که باعث قتل بسیاری از مردم بیگناه خواهد شد. شهرت او به شرقی ترین نقطه زمین هم خواهد رسید”.
بسیاری از مردم فکر می کنند که حتماً سومین نفر صدام حسین و یا اسامه بن لادن است. اما طبق پیش بینی های نوستراداموس این شخص کسی از خاورمیانه است.
او می گوید: “در یک کشور عربی فرزندی متولد می شود که با کلاه آبی رنگ وارد اروپا می شود. او شروع به ترور انسان های بیگناه می کند”. علاوه بر این، نوستراداموس اتفاقی مشابه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ که در آمریکا بود را پیش بینی می کند. او می گوید : “آسمان ۴۵ درجه می سوزد و این آتش به نزدیکی های شهر جدید می رسد”. در این جمله، نوستراداموس اشاره به شهری جدید در آمریکا، در ۴۵ درجه عرض جغرافیایی می کند. کارشناسان معتقدند که این شهر نیویورک است.

۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس