پارس ناز پورتال

چرا آیتم هشت از خنده بازار حذف شد؟

مجموعه : اخبار سینما
چرا آیتم هشت از خنده بازار حذف شد؟

تهیه‌کننده طنز «خنده بازار» درباره‌ حذف آیتم «هشت» از این مجموعه‌ تلویزیونی توضیح داد.
فرید شب خیز گفت: هیچ دلیل خاصی برای حذف آیتم «هفت» نداریم؛ فقط آیتم‌های جدید دیگری جایگزین شده‌اند و ما نمی‌توانیم به آیتم‌های قبلی وفادار باشیم. وی افزود: فعلا لزومی به ادامه آیتم «هشت» در «خنده بازار» نمی‌بینیم اما احتمال دارد در آینده باز هم به آن پرداخته شود. برای اینکه به تکرار نیفتیم این آیتم فعلا حذف شده و آیتم‌های دیگری جایگزین آن شده‌اند.
وی درباره‌ زمان پخش مجموعه «خنده بازار» بعد از عید غدیر خم، عنوان کرد: در حال حاضر به مناسبت عید قربان تا غدیر این مجموعه هر شب به روی آنتن می‌رود و بعد از آن قرار است تا پیش از محرم به صورت هفتگی پخش شود و با فرا رسیدن ماه محرم قطع شده و بعد از آن سری جدید آن پخش خواهد شد.
شب خیز در ادامه درباره‌ حضور رامتین حامی‌فر در نقش عادل فردوسی پور در آیتم «نود» خنده بازار گفت: مجموعه‌ی «خنده بازار» یک کار گروهی است که در آن به یک فرد تکیه نداریم؛ افرادی در این مجموعه باقی خواهند ماند که استعداد بیشتری دارند و موفق‌ترند؛ چرا که این امنیت برای هیچ کس حتی برای خود من هم به عنوان تهیه‌کننده وجود ندارد.
تهیه کننده مجموعه «خنده بازار» در گفت وگویی که پیش از این داشت، درباره‌ رفتن سامان گوران از آیتم «نود» گفته بود:‌ به حدی استعداد وجود دارد که آیتم «نود» از «خنده بازار» حذف نشود‌؛ مشکلی در این رابطه نیست چرا که چندین نفر تست داده‌اند.