پارس ناز پورتال

رقص مختلط گروه ایرانی در مالزی!!

مجموعه : مجله خبری روز

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از قاصد، یکی از گروههای تئاتر ایرانی که چند وقتی است هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور به سرپرستی زنی به نام "ر" مشغول فعالیت است، با اجرای یک تئاتر مبتذل و سراسر رقص، به اجرای برنامه در کشور مالزی پرداخت.
 
این گروه که اساس برنامه اخیر خود را به رقص باله زن و مرد با پوشش نامناسب اختصاص داده بود، ابتدا به اجرای برنامه ای مشابه حرکات سماع پرداخته و سپس بیش از 15 زن و مرد با انجام رقص مختلط که با آهنگ های سنتی ایران هماهنگ شده بود، به اجرای برنامه خود پرداختند.
از دیگر نکات تاسف بار در این نمایش که به عنوان تئاتر در یکی از مراکز مهم فرهنگی کوالالامپور اجرا شد، قسمتی بود که فردی در نقش حضرت آدم (ع) به روی صحنه رفته و موضوع رانده شدن خود از بهشت را برای حاضران تعریف می کند. حضور دختران با پوشش نامناسب در اطراف این بازیگر و نوع سخنان او به فارسی و انگلیسی، برای هنردوستان ایرانی جای تاسف خواهد داشت.
 
عکس مربوط به آغاز این نمایش است که لباس های بازیگران، پوشش مناسبی داشت در پایان این برنامه مبتذل نیز، آقای "ب" کارگردان هنری و خانم "ر" سرپرست گروه، با تقدیر از حاضران در برنامه، اعلام کردند برنامه مفصلی را برای عید نوروز در مالزی تدارک دیده اند که به زودی اعلام خواهد شد.