پارس ناز پورتال

مرگ عجیب خانم بازیگر + عکس

مجموعه : اخبار سینما
 
جسد ناتالی وود که در زمان خود یکی از محبوب ترین بازیگران زن هالیوود محسوب می شد، در نوامبر سال ۱۹۸۱، یعنی حدود ۳۰ سال پیش، در کنار قایق تفریحی او پیدا شد.
به گزارش پارس ناز به نقل از تلگراف، جسد ناتالی وود که در زمان خود یکی از محبوب ترین بازیگران زن هالیوود محسوب می شد، در نوامبر سال ۱۹۸۱، یعنی حدود ۳۰ سال پیش، در کنار قایق تفریحی او پیدا شد.

پلیس علت مرگ ناتالی را غرق شدن بر اثر حادثه اعلام کرد اما با توجه به نزاع او با همسرش، ساعتی پیش از مرگ و کبودی های نمایان بر روی بدن ناتالی، گمانه زنی ها در این باره هیچگاه پایان نیافت.

ناتالی وود فرزند یک زن و شوهر روس مهاجر به آمریکا بود و نام اصلی اش ناتالیا زاخارنکو بود. او در ماه ژوئیه سال ۱۹۳۸ در آمریکا به دنیا آمد و بازیگری را از همان سنین نوجوانی آغار کرد.

بازی درخشان او در فیلم شورش بی دلیل (۱۹۵۵) و ظاهر شدن در نقش مقابل جیمز دین، بازیگرمرد پرآوازه آن روزهای هالیوود، نام ناتالی وود را بر سر زبان ها انداخت.

وود سپس با بازی در فیلم شکوه علفزار (۱۹۶۱) به کارگردانی الیا کازان، موفق به کسب جایزه اسکار شد.

پلیس لس آنجلس در سال ۱۹۸۱ پس از انجام تحقیقات پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ خانم وود "غرق شدن تصادفی در آب" بوده است.

اما فرضیه دیگری هم وجود دارد و آن این است که پس از آن مشاجره، ناتالی قصد داشته با قایق موتوری کوچکی که کنار قایق تفریحی شان بوده، تنهایی گشتی بزند، که به آب افتاده و غرق شده است.

این در حالی بود که لانا وود، خواهر ناتالی مدعی شد که "طبیعی به نظر نمی رسد کسی که اصلا شنا بلد نبود، هوس قایق سواری در نیمه شب و تنهایی به سرش بزند".

مرگ عجیب خانم بازیگر + عکس
 

اکنون دنیس دارون، کاپیتان کشتی تفریحی ناتالی وود و رابرت وگنر با شکستن سکوت خود ادعا کرده که به عقیده او مرگ خانم وود اتفاقی نبوده است.

آقای دارون که کتابی نیز به تازگی در این رابطه منتشر کرده، می گوید که شب حادثه شخصا نزاع و مشاجره آقای واگنر و خانم وود را شنیده که به عقیده آقای دارون این مشاجره با ضرب و جرح احتمالی ناتالی وود رابطه داشته است.

همزمان خانواده رابرت واگنر هم از آغاز دوباره رسیدگی به چگونگی مرگ ناتالی وود، ابراز خرسندی کرده و مدعی شده که از چنین اقدامی استقبال می کند "تا حقیقت برملا شده و جلوی سوء استفاده برخی از بزرگداشت سومین دهه سالگرد مرگ ناتالی" گرفته شود.