پارس ناز پورتال

اتهام قتل و تجاوز جنسی برای دختر 23 ساله + عکس

به گزارش پارس ناز و به نقل ام اس ان آماندا ناکس با چشمانی اشک آلود با رد اتهام قتل هم اتاقی خود اعلام کرد او بی گناه است و نمی خواهد بقیه عمر خود را پشت میله های زندان بگذراند.”ناکس” که در دادگاه استیناف پروجا حاضر شده بود در جملاتی احساساتی که چندین بار به خاطر گریه قطع شد بار دیگر در حضور قاضی و هیئت منصفه بر بی گناهی خود تاکید کرد.
 

اتهام قتل و تجاوز جنسی برای دختر 23 ساله + عکس

این دانشجوی 23 ساله آمریکایی در سال 2009 به اتهام تجاوز جنسی و قتل “مریدیت کرچر” انگلیسی در شهر پروجا ی ایتالیا به 26 سال زندان محکوم شده بود.دادگاه استیناف در پی شواهد DNA جدیدی که توسط چند تن از کارشناسان دادگاه ارائه شده بود و احضار پنج شاهد جدید در رابطه با این پرونده ، برگزار شد.

 

پارس ناز تمام شاهدان جدید هم سلولی های “ناکس” هستند که ادعا کرده اند اطلاعانی بر بی گناهی وی و دیگر متهم ایتالیایی این قتل ، “رافائیل سولیستو” دارند و توسط وکیل ناکس به دادگاه احضار شدند.”ناکس” در دادگاه اعلام کرد : ” من حدود سه سال و نیم است که بی گناه در زندان به سر می برم که باعث افسردگی من شده ،

 

ولی هیچ چیز مهمتر از کشف حقیقت بعد از تمام این پیش داوری ها و اشتباهات نیست . نمی خواهم در حالی که بی گناه هستم عمرم را در پشت میله ها بگذرانم.””ناکس” و “سولیستو” در 6 نوامبر 2007 و چند روز پس از کشف جسد “کرچر” بازداشت شدند.

 

جسد “کرچر” در حالی که گلویش بریده شده بود در آپارتمانی که “ناکس” و “کرچر” زندگی می کردند پیدا شده بود.”سولیستو” دوست پسر “ناکس” نیز با اتهاماتی مشابه به 25 سال زندان محکوم شده است.
 

اتهام قتل و تجاوز جنسی برای دختر 23 ساله + عکس

“ناکس” و “سولیستو” همیشه به رای دادگاه اعتراض داشته و خود را بی گناه می دانستند و خواستار تجدید آزمایشات DNA شده بودند. کارشناسان دادگاه با بررسی دوباره DNA بر روی دو قطعه از مدارک آلت قتاله ، چاقوی آشپزخانه، و گیره لباس “کرچر” که دادگاه با استناد برآنها رای بر گناهکار بودن دو متهم داده بود ، به مدارکی جدید دست یافتند.

 

بر اساس یافته های کالبد شکافی در دادگاه اول DNA “ناکس” بر روی دسته چاقو وجود داشته و خون مقتول نیز بر روی تیغه چاقو بوده است و همچینی DNA “سولیستو” نیز بر روی گیره لباس مقتول وجود داشته است.وکیل آنها با نا معتبر خواندن آثار DNA روی چاقو و گیره ، عنوان کرده است که این آثار بعدا بر روی وسایل به وجود آورده شده است.جلسه نهایی دادگاه برای صدور رای ، 25 جولای برگزار خواهد داشت.