پارس ناز پورتال

شكار دختران پولدار شگرد رمال + عکس

مجموعه : مجله خبری روز

رمالی كه زنان و دختران را اغفال و اموالشان را تصاحب می‌كرد، پس از ارتباط با سه دختر، دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، در یكی از روزهای آبان امسال مردی با حضور در كلانتری 156 افسریه با ارائه شكایتی عنوان كرد: تنها دخترش كه دانشجوی كارشناسی ارشد است با همراه داشتن بیش از هشت میلیون تومان پول نقد و طلا و جواهرات از خانه خارج و به طرز مرموزی مفقود شده است.

شاكی افزود: جستجوی آنها برای یافتن دخترشان (آرزو)‌ بی‌نتیجه بوده و او پاسخگوی تلفن همراهش هم نیست.

با تشكیل پرونده مقدماتی در این باره، موضوع به دستور دادیار نصرتی در شعبه هفتم دادسرای جنایی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارسال شد.

با شروع تحقیقات، یك روز پس از شكایت، ماموران اطلاع یافتند تلفن همراه دختر گمشده به فرد ناشناسی واگذار شده و او (دختر گمشده)‌ آپارتمان مسكونی مادرش را نیز با وكالت بلاعزل فروخته است.

ادامه تحقیقات

با حضور ماموران در آژانس مسكنی كه خانه فروخته شده بود، معلوم شد، دختر جوان خانه را یكصد میلیون تومان فروخته است.

مادر آرزو كه خانه‌اش فروخته شده بود، در این باره به پلیس گفت: مدتی پیش از پدر آرزو (دختر گمشده)‌ جدا شدم و در مقابل ناسازگاری‌های فرزندم، آپارتمان محل سكونتم را با وكالت بلاعزل به او واگذار كردم و تصور نمی‌كردم او خانه را بفروشد.

با ثبت اظهارات مادر دختر گمشده و سرنخ‌هایی كه در ارتباط با این پرونده به دست آمد، تحقیقات كارآگاهان وارد مرحله تازه‌ای شد.

سرهنگ محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: با جمع‌بندی اطلاعات معلوم شد، مقادیری از پول آپارتمان در قالب چك پرداخت شده است كه با بررسی دوربین بانك، تصویر جوان 33 ساله‌ای كه چك‌ها را نقد كرده بود به دست آمد.

والدین دختر گمشده با دیدن تصویر عنوان كردند، او یاسر نام دارد و چند بار این جوان را همراه دخترشان دیده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات پلیس ادامه یافت و سه آدرس از این فرد كه خود را وكیل دادگستری، رئیس كاروان و دبیر آموزش و پرورش معرفی كرده بود به دست آمد.

دستگیری متهم شیاد

محمدیان افزود: با بررسی و تحقیقات میدانی در مرحله بعدی یاسر در خیابان امام خمینی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منكر اطلاع از سرنوشت آرزو شد؛ اما در ادامه اعتراف كرد: با این دختر در یك مجلس مداحی آشنا شدم و پس از اطلاع از اختلاف والدینش با پیشگویی و رمالی توانستم ذهن او را تسخیر كنم به طوری كه او آپارتمان مادرش را فروخت و بخشی از پول آن را به من داد و هم‌اكنون در خانه كوچكی كه در جنوب شهر اجاره كرده، زندگی می‌كند.

رییس پلیس آگاهی تهران اضافه كرد: پس از این اعترافات، ماموران دختر گمشده را شناسایی و به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل كردند.

با تحقیق از دختر جوان، او همچنان تحت تاثیر القائات یاسر (متهم)‌ سعی می‌كرد جدایی والدینش را علت فرار از خانه عنوان كند، اما در ادامه تحقیقات دختر دیگری با حضور در پلیس آگاهی اظهار كرد: این فرد از احساسات مذهبی او و خواهرش سوءاستفاده كرده و آنها تحت القائات او قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این فرد در یك سفر زیارتی او را فریب داده و پس از ازدواج پنهانی، برای سرپوش گذاشتن به این موضوع، خواهرش را نیز فریب داده است.

با اظهارات دیگر شاكی پرونده، آرزو كه همچنان از متهم حمایت می‌كرد، یكباره بغضش تركید و عنوان كرد در دام شیادی‌های مرد رمال گرفتار شده و تحت تاثیر القائات وی با فروش خانه، 65 میلیون تومان به این فرد پرداخت كرده است.

دختر جوان گفت: متهم با ابراز علاقه به من مدام عنوان می‌كرد تمام اندوخته‌های پدر و مادرت حرام است و باید همه چیز را بفروشی و من نیز به دلایل شیطانی، چوب حراج به زندگی خود و والدینم زده و حتی لباس‌هایم را نیز فروختم.

در پی این اظهارات، دادیار جنایی دستور بازداشت متهم را صادر كرد. تحقیق برای شناسایی دیگر شاكیان پرونده ادامه دارد.