پارس ناز پورتال

حجاب اجباری برای مهمانان خارجی در سفارت! +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اخیرا صد تن از شخصیت های فعال بین المللی از كشورهای مختلف جهان از كشورهای مصر، آمریكا، عربستان، اردن، الجزایر، سودان، مغرب، هند، یمن، تونس، آفریقای جنوبی، سوریه، فلسطین، لبنان، انگلستان، هلند و اسپانیا كه در بیروت به سر می‌برند، با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با سفیر كشورمان دیدار كردند.


به گزارش پارس ناز، سفیر كشورمان در ابتدای مراسم استقبال از چند خانم مهمان در این برنامه كه از موسسان تحركات دریایی بین المللی ضد محاصره غزه و همچنین كاروان های آسیایی و اروپایی بر ضد رژیم صهیونیستی بودند، متوجه شد كه آنها قصد دارند بدون حجاب به محل برگزاری نشست وارد شوند لذا در برخوردی محترمانه از آنان خواسته شد تا حجاب را رعایت كنند.

حجاب اجباری برای مهمانان خارجی در سفارت! +عکس

سپس به این مهمانان یك روسری هدیه داده شد و آنها نیز هرچند استفاده از آن را چندان بلد نبودند اما با ظاهری نیمه اسلامی در سالن سفارت كشورمان وارد شدند.

حجاب اجباری برای مهمانان خارجی در سفارت! +عکس


سفیر ایران در لبنان در این دیدار با تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات منطقه به ویژه انقلاب های جاری و تحولات فلسطین، از تلاشهای همه فعالان بین المللی در راستای مبارزه با طرحهای آمریكایی – صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین و ملت و رهبری سوریه قدردانی كرد.

حجاب اجباری برای مهمانان خارجی در سفارت! +عکس

به هر حال این اقدام سفارت كشورمان و الزام به رعایت حجاب توسط مهمانان خارجی قابل تقدیر به نظر می رسد؛ امری كه متاسفانه در بسیاری از سفارتخانه های كشورمان در خارج از كشور با آن به تسامح برخورد می شود.