پارس ناز پورتال

عشق به دختر جوان با جنایت به پایان رسید!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
عشق به دختر جوان با جنایت به پایان رسید!! + عکس

یورش خونین به خانه برای سرقت شناسنامه
پنج نفر با ورود به یك مجتمع مسكونی، با تهدید قمه و شمشیر وارد یكی از واحدها شده و یكی از ساكنان این خانه را به نام «میثم» از ناحیه دست مورد اصابت ضربات جسم تیز قرار داده و بلافاصله متواری شده‌اند …

راز قتل جوانی كه به هواداری از عمویش به یك منزل مسكونی هجوم برده بود، پس از گذشت هفت ماه از وقوع حادثه فاش شد.

عشق به دختر جوان با جنایت به پایان رسید!! + عکس

ماموران كلانتری گلبرگ ساعت 23:30 روز 30خرداد از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان درگیری منجر به جرح در خیابان 122 شرقی قرار گرفتند و به آنجا رفتند. در تحقیقات مقدماتی ماموران كلانتری مشخص شد، پنج نفر با ورود به یك مجتمع مسكونی، با تهدید قمه و شمشیر وارد یكی از واحدها شده و یكی از ساكنان این خانه را به نام «میثم» از ناحیه دست مورد اصابت ضربات جسم تیز قرار داده و بلافاصله متواری شده‌اند.

ماموران در تحقیقات مقدماتی هویت دو نفر از مهاجمان را به نام‌های «علیرضا» و «حمید» به دست آوردند. همزمان با حضور ماموران در محل حادثه، به كلانتری اعلام شد جوانی 22ساله به نام «علیرضا» در یك نزاع و درگیری از ناحیه سفید ران پای چپ مجروح شده و با وجود انتقال وی به بیمارستان، به علت خونریزی شدید جان باخته است.

با مشخص شدن مرگ یكی از عاملان یورش به ساختمان مسكونی ماموران این بار حاضران در آن خانه را كه سه پسر از جمله فرد زخمی و یك دختر جوان بودند، بازداشت كردند. پس از آن رسیدگی به پرونده به كارآگاهان ویژه قتل محول شد تا آنها از چگونگی این ماجرای پیچیده، علت حمله به ساختمان و نحوه مرگ یكی از مهاجمان اطلاع پیدا كنند.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد دختر یكی از بستگان نزدیك افراد دستگیر شده به نام «بیتا»، قصد داشت با حمید (یكی از مهاجمان) ازدواج كند، اما اعضای خانواده به‌ویژه مادر بیتا با این وصلت به شدت مخالفت كردند و مادر بینا برای جلوگیری از هرگونه اقدام پیش‌بینی نشده از سوی دخترش، شناسنامه بیتا را به صورت امانت در خانه بستگان خود (محل درگیری) به امانت گذاشته بود تا دخترش به شناسنامه دسترسی نداشته باشد. «حمید» كه یكی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه نزاع و درگیری است و سوابق متعدد در این زمینه دارد با توجه به شناختی كه از بستگان بیتا داشت و اعضای این خانواده را به طور كامل می‌شناخت برای به دست آوردن شناسنامه دختر مورد علاقه‌اش ساعت 12 روز حادثه به همراه یكی از دوستان خود به در منزل آنها در خیابان 122 شرقی رفت و در آنجا «سجاد» و «میثم» (با دو نفر از ساكنان ساختمان) درگیر شد و بدون آنكه موفق به گرفتن شناسنامه شود، با به جای گذاشتن یك افشانه اشك‌آور از محل درگیری خارج شد.

«حمید» سپس بار دیگر و این‌بار با هدف انتقام‌گیری در ساعت 23 با تعدادی از دوستان و برادرزاده خود به نام «علیرضا» (مقتول) مجددا به محل حادثه بازگشت و پس از ورود به داخل واحد مسكونی، با افراد حاضر در آنجا درگیر شد و در این نزاع میثم را از ناحیه دست مورد اصابت قمه قرار داد. در ادامه درگیری علیرضا به علت برخورد چاقویی كه به سمت وی پرتاب شده بود، از ناحیه سفید ران دچار پارگی شد و جان باخت.

در تحقیقات صورت گرفته از ساكنان ساختمان كه به‌عنوان متهم به قتل بازداشت شده بودند، آنها ماجرا را شرح دادند و سمیه- تنها دختر بازداشت شده- به ماموران گفت: «ما حدود ساعت 23 در خانه نشسته بودیم و جواد نیز در حال شستن ماشین مقابل در مجتمع بود كه ناگهان زنگ آیفون به صدا درآمد و جواد از پشت آیفون از ما خواست تا در را برایش باز كنیم. پس از لحظات كوتاهی ناگهان حمید به همراه تعدادی دیگر از دوستانش، در حالی‌كه چاقویی را در زیر گردن جواد گذاشته بودند و او را تهدید می‌كردند، وارد خانه شدند و از آنجا بود كه درگیری آغاز شد. در یك لحظه سمیه با استفاده از افشانه حمید كه صبح همان روز جا مانده بود، اقدام به پاشیدن افشانه در داخل خانه كرد و همین موضوع باعث شد قدرت دید تمام كسانی كه آنجا بودند كم شود، اما با این وجود حمید و برادرزاده‌اش، در حالی‌كه دوستانش مقابل در ورودی ایستاده بودند شروع به تهدید با چاقو و قمه كردند و حتی حمید با قمه‌ای كه در اختیار داشت ضربه‌ای را به دست میثم وارد كرد و پس از آن نیز همگی از خانه خارج شدند و با موتورهایی كه در بیرون مجتمع داشتند، از محل فرار كردند.»

هیچ یك از چهار متهم دستگیر شده حاضر نشدند مسوولیت وارد كردن ضربه به علیرضا را بپذیرند و این موضوع را انكار كردند به همین سبب ماموران تحقیقات‌شان را در شاخه دیگری پی گرفتند و این بار دستگیری مهاجمان را در دستور كار خود قرار دادند. كارآگاهان با شناسایی محل سكونت حمید وی را روز 15تیر در خیابان نیروی‌هوایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند. حمید ضمن اعتراف به نزاع و درگیری با ساكنان مجتمع مسكونی و استفاده از سلاح سرد سه همدست خود را كه آنها نیز از افراد سابقه‌دار هستند، معرفی كرد و این افراد 13روز بعد بازداشت شدند و همگی اتهام یورش به مجتمع مسكونی را گردن گرفتند اما آنها نیز نمی‌دانستند علیرضا توسط كدام‌یك از اهالی ساختمان به قتل رسیده است.

حمید در بازجویی‌ها به كارآگاهان گفت: پس از آنكه وارد ساختمان شدیم، من به همراه علیرضا داخل خانه رفتیم و درگیر شدیم به محض ورود، فضای خانه پر از گاز اشك‌آور شد و باعث شد دقیقا متوجه نشویم چه اتفاقی افتاد؛ همین زمان و به قصد ترساندن اهالی خانه، قمه‌ای را كه در دست داشتم، در بالای سر خود چرخاندم. بعد از آن ناگهان متوجه شدم علیرضا از ناحیه پا دچار خونریزی شدید شده و به همین علت، از خانه خارج شدیم تا علیرضا را به بیمارستان برسانیم؛ علیرضا كاملا هوشیار بود و حتی خودش سوار موتور شد، اما زمانی كه به بیمارستان رسیدیم، او بیهوش شد و پس از دقایقی جان باخت.

در شرایطی كه هیچ‌گونه مدركی برای شناسایی قاتل وجود نداشت، بازجویی‌ها از متهمان ادامه یافت تا اینكه سرانجام سجاد سه روز قبل لب به اعتراف گشود و با وجود انكارهای اولیه به كارآگاهان گفت: در خانه نشسته بودیم كه ناگهان جواد در حالی‌كه حمید و چند نفر دیگر با تهدید قمه و شمشیر او را مجبور كرده بودند زنگ آیفون را بزند، وارد خانه و با ما درگیر شدند. صبح همان روز که حمید برای گرفتن شناسنامه بیتا به خانه ما مراجعه كرده بود اسپری اشك‌آورش جای ماند و سمیه با همان اسپری سعی كرد از ما دفاع كند. در همین زمان نیز میثم توسط حمید مورد اصابت قمه قرار گرفت و مجروح شد. در آن لحظه من كه به آشپزخانه نزدیك بودم چاقویی را برداشتم و پرتاب كردم كه به پای علیرضا برخورد كرد و باعث خونریزی شد؛ بلافاصله حمید و دوستانش از خانه خارج شدند و نیز پس از خروج آنها از خانه به سرعت با شماره 110 تماس گرفتیم و در آن لحظه به هیچ عنوان فكر نمی‌كردم چاقویی كه پرتاب كرده‌ام باعث مرگ علیرضا شود.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر گفت: با تحقیقات انجام شده و شناسایی قاتل و اعتراف صریح متهم، مقام قضایی برای دیگر افراد دستگیر شده قرار قانونی صادر كرد و متهم اصلی پرونده را نیز با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل قرار داد. تحقیقات درخصوص این پرونده، همچنان در دستور كار قرار دارد.»

 

  دختری که 11 سال بدون صورت زندگی کرد + تصاویر
  با قدرتمندترین زن در عرصه هنر آشنا شوید + عکس
  دختر تنیسور 29 ساله یکی از پردرآمدترین زنهای جهان +عکس
  پخش فیلم غیراخلاقی در مسجدی در تهران!!
  زنی که در عربستان گردن زده شد + عکس