پارس ناز پورتال

مانکن مستهجنی که نماینده مجلس شد + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
مانکن مستهجنی که نماینده مجلس شد + عکس

به گزارش پارس ناز به نقل از دیلی میل در گزارشی تحت عنوان ولادیمیر پوتین مدل مجله ای مستهجن را نماینده مجلس کرد نوشت: یکی از زنانی که تصویر برهنه ی آن در مجله ای مستهجن منتشر شده، از سوی حزب پوتین به عنوان نماینده پارلمان روسیه انتخاب شده است.
ماریا کوژونیکوا نماینده حزب پوتین در مجلس، عکس برهنه ی خود را بر روی مجله ای مستهجن پیش از این منتشر کرده بود.
وی دختر یک بازیکن هاکی قهرمان المپیک به نام الکساندر است. ماریا قبل از اینکه به بازیگری روی آورد، خواننده ی گروه قصه های عاشقانه بود.

مانکن مستهجنی که نماینده مجلس شد + عکس

این نماینده مجلس دومای روسیه، هم اکنون به دلیل بازی در سریال طنز "یونیورس" مشهور است.
وی عضو حزب سیاسی "روسیه متحد" است که هم اکنون با اتهام تقلب مواجه است.
"ماریا کوژونیکوا" گفت: نماینده مجلس شدن اتفاق مهم و بزرگی در زندگی من است.من تنها یک شهروند عادی روسیه هستم. از این به بعد، تریبونی خواهم داشت که در مورد مشکلات و ارائه ی راه حل می توانم از آن استفاده کنم.

مانکن مستهجنی که نماینده مجلس شد + عکس 

این مدل27 ساله روسی گفت:  فکر می کنم که زمان شنیده شدن صدای جوانان روسیه رسیده است. اینده ی این کشور به جوانان تعلق دارد و ما باید در این رویداد شرکت داشته باشیم. وی افزود: پس از گرفتن مدرک دانشگاهی نتوانستم کار پیدا کنم و اپارتمانی برای خود بخرم.
با توجه به اینکه وی خود را به عنوان یک شهروند عادی معرفی می کند، اما گفته می شود که خانواده ی وی به یکی از متحدان پوتین بسیار نزدیک است. وی همچنین وفاداری خود به پوتین را با حمایت از او انتقاد از عاملان درگیری ها ثابت کرد.
"ماریا کوژونیکوا" در ادامه با هشدار به کسانی که مردم را تحریک می کنند، افزود: این قضایا می تواند منجر به قربانی شدن عده ی زیادی از مردم عادی شود. وی تاکید کرد که از روسیه ای قدرتمند تحت رهبری پوتین حمایت می کند.