پارس ناز پورتال

ماردونا خواهان به خدمت گرفتن مجیدی شد!!

مجموعه : مجله خبری روز
ماردونا خواهان به خدمت گرفتن مجیدی شد!!

در حالی که استقلالی ها با صدور انواع بیانیه ها و مصاحبه ها تلاش می کنند تا مجیدی را از رفتن به امارات منصرف کنند هر روز به جمع خریداران او در امارات اضافه می شود. بعد از الجزیره که از ابتدای فصل به دنبال راضی کردن او بود حالا باشگاه الوصل هم خواهان این بازیکن شده است. مارادونا که سرمربی گری الوصل را بر عهده دارد سفارش خرید مجیدی را داده و تاکید کرده حتی اگر با قراردادای 4 ماهه یعنی تا پایان لیگ امارات هم شده مجیدی را جذب کنند. ایجنت های فیفا فیلم بازی ها و گل های مجیدی در یکی دو فصل اخیر را به همراه کارنامه او در امارات به سرمربی الوصل نشان داده اند و او را وسوسه کرده اند تا وارد رقابت با الجزیره شود. دیروز مارادونا در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های امارات ضمن تایید این خبر گفت هوش و تکنیک مجیدی به درد ما می خورد ضمن اینکه تجربه او برای بازی های آخر فصل به کار ما می آید.
یک منبع نزدیک به مجیدی هم اعلام کرد این بازیکن به زودی قرارداد 4 ماهه خود به ارزش یک میلیارد تومان را امضا کرده و برای گرفتن رضایتنامه به ایران مراجعت می کند.
این در حالی است که پس از انتشار خبر جدایی قطعی مجیدی از استقلال این باشگاه طی بیانیه ای امروز اعلام کرد در تلاش است تا شاه ماهی خود را در ایران نگه دارد.