پارس ناز پورتال

زنی که دو نیم شده بود و دوباره زنده شد + عکس

زنی که دو نیم شده بود و دوباره زنده شد + عکس

زنی که دو نیم شده بود و دوباره زنده شد

در یک عملیات نادر جراحی، پزشکان ، بدن یک زن مبتلا به سرطان را بطور کامل از ناحیه کمر به دو نیم کرده، یکی از پاها و بخشی از لگن خاصره او را جدا کردند و سپس دو بخش مذکور را به هم پیوند دادند.
به گزارش پارس ناز جنیس اولسون که ساکن شهر وینی پگ در استان منیتوباست، هم اکنون پس از بهبودی ، بر روی ویلچر به زندگی خود ادامه می دهد.

 

اولسون دلیل تن دادن به چنین عمل خطرناکی را ، عشق به همسر و دو فرزند خود اعلام کرد.وی افزود من شنیده بودم از هر ۴ نفر، یک نفر مبتلا به سرطان می شود و تعداد خانواده ما هم ۴ نفر بود! … اگر یک نفر از بهشت می آمد و از من می پرسید:

 

یکی از شما چهار نفر باید به سرطان مبتلا شوید، قطعا من خودم را انتخاب می کردم، چون حاضر به دیدن درد و رنج همسر و فرزندانم نیستم.”ماجرای خانم السون که از برنامه پربیننده Today’s Show شبکه NBC آمریکا پخش شد، الهام بخش بسیاری از بیماران سرطانی گشته است.

 

وی در سن ۲۸ سالگی که دخترش متولد شده و باردار پسرش بود، احساس درد شدیدی در ناحیه کمر داشت که تصور می کرد ناشی از حاملگی باشد، اما کم کم دردها بقدری شدید شد که شب ها نمی توانست بخوابد.

 

پزشک او پس از آزمایش، خبر شوک آوری را به او داد. السون یک تومور سرطانی بزرگ در استخوان لگن خاصره خود داشت.مدتی پس از وضع حمل، السون به مدت ۲۰ ساعت، در کلینیک مایو در آمریکا، تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدت یک سال نیز طول کشید

 

تا به کمک همسر و فرزندانش، زندگی روزمره خود را با وضعیت جدید هماهنگ سازد.اضافه می شود، خبرنگاران رسانه های مختلف، برای مدت ها در انتظار انجام مصاحبه با او بودند ، اما سرانجام وی امروز راضی شد، درباره تجربه عجیب زندگی خود، با رسانه ها سخن بگوید.

 

انتخاب شدن زیبا و زشت ترین زنان تاریخ جهان!! + عکس

مادربزرگی که تصمیم گرفته از نوه خود بچه دار شود +عکس

حرکت احمقانه زنی که عشق رانندگی بود + تصاویر

این دختر ایرانی در فهرست خلاق ترین های دنیای تکنولوژی