پارس ناز پورتال

این زن معروف چهره سال موسیقی جهان شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
این زن معروف چهره سال موسیقی جهان شد + عکس

اسامی نامزدهای مراسم گرمی لاتین سال ۲۰۱۱ اعلام شد که در این مراسم قرار است از شکیرا به عنوان چهره برتر سال موسیقی لاتین قدردانی شود.

به گزارش پارس ناز به نقل از بیلبورد، در مراسم گرمی لاتین سال ۲۰۱۱ که در روز نهم نوامبر ۲۰۱۱ در لاس وگاس برگزار می شود از شکیرا خواننده کلمبیایی به پاس زحمات خیرخواهانه اش قدردانی خواهد شد.

همچنین شکیرا نامزد دریافت سه جایزه گرمی نیز هست . وی نامزد دریافت جایزه بهترین آلبوم موسیقی سال ، برترین دستاوردهای هنری سال، مشارکت در بیشترین فعالیتهای بشردوستانه می باشد.

شکیرا فرزند هشتم خانواده ای پرجمعیت از پدری لبنانی و مادری کلمبیایی است. وی در سال ۱۹۹۱ با آلبوم اعجاز پا به عرصه موسیقی گذاشت. شکیرا در طی این سالها علاوه بر فعالیتهای هنری در کارهای خیریه و بشردوستانه زیادی از قبیل ساخت مدرسه در مناطق محروم کلمبیا و همچنین کمک های نقدی برای کودکان آسیب دیده زلزله هایتی مشارکت داشته است. این خواننده ۳۴ ساله در سال ۲۰۱۰ با جرارد پیکه بازیکن تیم بارسلونای اسپانیا رسما نامزد کرد.

گفتنی است ، شکیرا یکی از نمایندگان رسمی باشگاه فوتبال بارسلونا برای طرح های خیریه این باشگاه است. باشگاه بارسلونا و بنیاد دسکالزوس توافق نامه ایی را برای اجرای پروژه توسعه فوتبال برای جوانان و زندگی سالم در شهر های آمریکا و کلمبیا امضا کردند. شکیرا یکی از نمایندگان اصلی باشگاه بارسلونا برای اجرای این پروژه خیریه در کشور زادگاهش کلمبیا و آمریکاست.

 

  انتخاب عجیب جذاب ترین بازیگر زن هالیوود + عکس
  جیرجیرک غذای اصلی پسران آنجلینا جولی + تصاویر
  جنیفر لوپز حلقه ۴ میلیون دلاری اش را می فروشد + عکس
  جنجال‌ آفرینی و تقدیر از آنجلینا جولی!! + عکس
  بازیگر زن معروف هالیوود با روسری + عکس