پارس ناز پورتال

مرگ عجیب و رابطه نامشروع دختر زیبا در۱۷سالگی + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
مرگ عجیب و رابطه نامشروع دختر زیبا در۱۷سالگی + عکس

پارس ناز:بسیاری از دوستانش که عضو یک فوروم در اینترنت بودند با خواندن خبر بشدت زخمی شدن وی در خانه خود، هفته گذشته دچار شوک شدند. او یک روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

اما مظنون اصلی که بدادگاه احضار شده کسی نیست جز دوست سابقش کالوم ویلکاکس ۱۹ ساله که باید به سوالات بازپرسان جنایی جواب دهد. کارگر سلمانی و پدر دختر بچه سه ساله است که رسما به قتل کلسی شاو متهم شده است.

 

خانواده و دوستان کلسی می گویند او واقعا علی رغم مشکلاتی که داشت، مادر مهربان و دوست داشتنی برای کودک خود بود و کودکش را بسیار دوست داشت.روز جمعه گذشته جسد بی جانش در خانه خود در ویدنس چشایر پیدا شد.

 

روز بعد در بیمارستان مرد بدون اینکه تا این لحظه دلیل اصلی مرگش اعلام شود. مقامات گفته اند فعلا این موضوع را مطرح نخواهند کرد. همسایه ها گفتند تلاش برای زنده ماندن وی توسط تیم پزشکی بی نتیجه بوده است.

 

به گفته یکی از همسایه ها کالوم ویلکاکس خیلی وقت بود که از کلسی جدا شده بود و به بچه اش سر نمی زد. وی قبلا دخترشان را بسیار دوست داشته و با هم او را به بیرون می بردند و همسایه ها از دیدن انها ابراز خوشحالی می کردند.

 

به گزارش پارس ناز دو سال قبل زمانی که کلسی ۱۵ ساله بود در روی سایت اینترنتی مای اسپیس نوشته بود که از رفتن به مدرسه خسته شده و دیگر حاضر نیست حتی یک روز هم به آنجا رود.وی در صفحه خود همچنین نوشته بود هم بچه اش و هم کالوم را دوست دارد

 

و حاضر نیست آنها را ول کرده و به مدرسه رود. چند ماه بعد از روی پیامهای نوشته شده در همین صفحه اینترنتی معلوم می شود که کالوم بد جوری دل کلسی را شکسته است و این یعنی بحران و آغاز جدایی آنها از یکدیگر.

 

والدین کلسی که باید دختر بچه سه ساله را نگه دارند می گویند از شنیدن خبر مرگ فرزندشان بسیار خرد و داغان شده اند. کلسی اصولا دختری مثبت گرا بوده و سعی می کرده زندگی اش را به نحو خوبی اداره کند.

 

دخترش دیگر مادر خود را نخواهد دید و پدرش هم در دادگاه به اتهام قتل ممکن است سرنوشت بدی را پیدا کند. پت مادر کلسی دیروز از منچستر با یک دسته گل بزرگ امد و آنرا در خانه دخترش قرار داد.

 

مطالب مرتبط :

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار