پارس ناز پورتال

نوزادانی که به دنیای هالیوود پا گذاشتند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
نوزادانی که به دنیای هالیوود پا گذاشتند + عکس

وقتی به سال ۲۰۱۱ نگاهی بیندازیم لیستی طولانی از نوزادانی را خواهیم دید که دراین سال به دنیای هالیوود قدم گذاشته اند.

به گزارش پارس ناز اولین زوج هالیوودی که در سال ۲۰۱۱ صاحب فرزند شدند ناتالی پورتمن و نامزدش بنجامین میلپید بودند که در ماه ژوئن صاحب نوزادی به اسم الف میلپید شدند، میراندا کر و اورلاندو بلوم هم در ماه ژانویه صاحب پسری به نام فلین شدند.

پس از آن ماریا کری و نیک کانن، صاحب یک دوقلو به نام های مونرو و ماروکان شدند.

دیگرافرادی که در سال ۲۰۱۱ صاحب فرزند شدند عبارتند از: پنه لوپه کروز و خاویر باردم ( صاحب پسری به نام لئو شدند )، پینک و کری هارت ( صاحب دختری به نام ویلو شدند )، جونری جونز (اگزندر)، اوون ویلسون وجید دوئل (رابرت فورد)، ایوانکا ترومپ و جرد کاشنر( آرابلا رز)، جین کاراکوفسکی و رابرت گادلی (بنت)، آلیشیا کیز و سوئیز بیتز (اجیپت)، آلیشیا سیلوراستون و کریستوفر جرکی (بیر بلو)، دوتزن کروس و دی جی سانری جیمز (فیلون جوی) و نیکولا سارکوزی و کارلا برونی سارکوزی (جوییلیا).

علاوه بر این  دیوید و ویکتوریا بکام هم برای چهارمین بار صاحب دختری شدند که همیشه آرزویش را داشتند واسم او را هارپر سون گذاشتند همچنین جسیکا آلبا وکش وارن صاحب دختر دیگری به نام هاون گارنر شدند.

کیت هادسون و متیو بلامی صاحب پسری به نام  بینگهام شدند، توری اسپلینگ، تینا فی، کوین فدرلین، ملانی براون، راد استوارت و هیو گرانت هم از دیگر افرادی هستند که در این سال صاحب فرزند شده اند.

نباید فراموش کرد که افراد دیگری از جمله، جسیکا سیمپسون، جنیفر گارنر، مگی جیلنهال، هیلاری داف و بیانسه ناولزهم در انتظار تولد نوزادان خود در سال ۲۰۱۲ هستند.