پارس ناز پورتال

کلینت ایستوود الگوی کاری آنجلینا جولی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
کلینت ایستوود الگوی کاری آنجلینا جولی + عکس
آنجلینا جولی از روش فیلمسازی کارگردان معرف هالیوود، کلینت ایستوود تقلید می کند.

این بازیگر جذاب هالیوود که در سال ۲۰۰۸ در فیلم “بچه عوضی” با کلینت ایستوود همکاری داشت، برای کارگردانی اولین فیلمش و کار کردن با بازیگرانش از روش کارگردانی کلینت ایستوود استفاده کرد.

به گزارش پارس ناز آنجلینا گفت:”کلینت ایستوود چیزهای زیادی به من آموخت. او به من یاد داد که همیشه با افرادی همکاری کنم که دوستشان دارم و از کارکردن با آنها لذت می برم .من از او یاد گرفتم که با آدم های خوب و مهربان همکاری کنم و با بازیگران و دیگر عوامل فیلم یک خانواده بزرگ تشکیل بدهم .”

آنجلینا اخیرا” گفت که در هنگام کارگردانی فیلم ” در سرزمین خون و عسل “، اصلا” سخت گیری نمی کرد و با بازیگران فیلمش بسیار آرام و با ملایمت رفتار می کرد.

آنجلینا می گوید :”من از آن دسته کارگردانهایی نیستم که دائما” فریاد می زنند.من بیشتر اوقات مطالبی که به ذهنم می رسید را در گوش بازیگران زمزمه می کردم .البته نحوه کار، کارگردانان به نوع فیلمی که می سازند هم بستگی دارد اما در این فیلم من مجبور نبودم به بازیگرانم چیزی یاد بدهم و آنها بودند که چیزهای زیادی را به من یاد دادند. من فقط باید آنها را آرام می کردم و محیط مطلوبی برایشان فراهم می کردم تا آنها احساس امنیت و راحتی کنند.