پارس ناز پورتال

استعفای نماینده بخاطر ارسال عکس برهنه اش به یک زن

مجموعه : مجله خبری روز
استعفای نماینده بخاطر ارسال عکس برهنه اش به یک زن

 

کریستوفر لی نماینده کنگره آمریکا از غرب نیویورک به خاطر رسوائی ارسال عکس نیمه برهنه خود که با دوربین گوشی موبایل در مقابل آینه گرفته بود مجبور به استعفا شد.

به گزارش پارس ناز، روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد او که دوبار نماینده مجلس شده بود در استعفا نامه اش مراتب عذر خواهی خود را از خانواده اش اعلان کرده و گفته است با تلاش بسیار سعی در گرفتن بخشش از خانواده و دوستانش خواهد نمود.

استعفای نماینده بخاطر ارسال عکس برهنه اش به یک زن

نیویورک تایمز نوشته است کریستوفر لی ۴۶ ساله با داشتن همسر و یک پسر در پاسخ به یک زن ۳۴ ساله اهل مریلند در یک سایت دوست یابی که علاقه مند به آشنائی با یک مرداحساساتی و پولدار بوده و پرسیده بود آیا همه مردان مثل او به قورباغه شبیه هستند با ارسال عکس خودش نوشته بود که من امیدوارم که شبیه قورباغه نباشم! و او خود را یک مرد خوش اندام ۳۹ ساله معرفی می کند و وقتی زن ناشناس از او می پرسد که آیا این عادت اوست که به زن ها عکس های بدون پیراهن خود را بفرستد او می گوید متاسفم این تنها چیزی هست که من دارم.

این زن بعد از شناسائی آن لاین کریستوفر و دانستن دروغ گوئی او در مورد سن و موقعیت خود موضوع را به اطلاع یک سایت می دهد که شعارش این سایت چنین است” آنچه که امروز یک شایعه است فردا یک خبر خواهد بود.