پارس ناز پورتال

دستگیری سه دختر فراری چاقو به دست در تهران + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
دستگیری سه دختر فراری چاقو به دست در تهران + عکس

دوستم، مدتی نحوه سرقت را به من آموزش دادند و بعد از آن همکاری‌ام با آنها شروع شد. به این ترتیب که ۳ نفری به عنوان مسافر سوار خودروهای مدل بالا می‌شدیم و با تهدید رانندگان با چاقو، پول و گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی می‌کردیم.
۳ دختر فراری که در پوشش مسافر، رانندگان را تهدید و اموالشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شده و به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کردند.

چند روز پیش ماموران انتظامی تهران هنگام گشتزنی در بزرگراه چمران راننده پژویی را مشاهده کردند که در حاشیه بزرگراه با مشت به شیشه خودرو می‌کوبد و تقاضای کمک می‌کند. این در حالی بود که ۳ دختر جوان نیز در خودرو نشسته بودند.

ماموران به خودرو نزدیک شدند که در همین موقع یکی از دختران از خودرو پیاده شد و خلاف جهت بزرگراه شروع به دویدن کرد.

راننده خودرو با دیدن ماموران، عنوان کرد: دختران مسافر قصد کشتن مرا دارند.

دستگیری ۳ دختر سارق

به این ترتیب ۲ دختر مسافر بازداشت و همراه مرد راننده به مرکز پلیس تهران منتقل شدند. دقایقی بعد نیز سومین دختر فراری هم که با سد کردن راه یک راننده عبوری او را با چاقو تهدید به مرگ کرده و قصد سرقت خودرویش را داشت، به مرکز پلیس منتقل شد.

ماموران ابتدا به تحقیق از راننده خودرو پرداختند که معلوم شد، دختران جوان به عنوان مسافر سوار خودرویش شده و در میانه راه با چاقو وی را تهدید به مرگ کرده و قصد سرقت پول و تلفن همراهش را داشته‌اند.

۳ دختر متهم نیز در بازجویی اعتراف کردند قصد سرقت اموال شاکی را داشته‌اند.

فرار از خانه تا سرقت

شهره، یکی از متهمان به پلیس گفت: از ۶ ماه پیش به دنبال اختلاف و درگیری با والدینم شبانه از خانه‌مان در یکی از شهرستان‌ها فرار کردم و پس از چند روز برای ادامه زندگی به تهران آمدم.

دختر متهم به سرقت اضافه کرد: در یکی از بوستان‌های تهران با ۲ همدستم آشنا و متوجه شدم آنها نیز مانند من از خانه‌هایشان فرار کرده‌اند.

متهم یادآور شد: دوستانم از من خواستند برای گذران زندگی از رانندگان سرقت کنیم.

وی ادامه داد: ابتدا از ترس دستگیری با آنها همکاری نکردم، اما بعد از یک هفته وقتی پول‌هایم تمام شد، پیشنهاد ۲ دختر جوان را مبنی بر سرقت پذیرفتم.

آموزش دو هفته‌ای برای سرقت

متهم به سرقت یادآور شد: ۲ دوستم، مدتی نحوه سرقت را به من آموزش دادند و بعد از آن همکاری‌ام با آنها شروع شد. به این ترتیب که ۳ نفری به عنوان مسافر سوار خودروهای مدل بالا می‌شدیم و با تهدید رانندگان با چاقو، پول و گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی می‌کردیم.

بنابر این گزارش، درپی اعتراف متهم، ۲ همدست وی نیز در بازجویی به همکاری با او اعتراف کردند. ۳ دختر فراری به اتهام ده‌ها فقره سرقت مقرون به آزار از رانندگان روانه زندان شدند. با اعتراف متهمان مشخص شد،‌ آنها پس از فرار از خانه به مواد مخدر صنعتی نیز اعتیاد پیدا کرده‌اند.