پارس ناز پورتال

شکنجه شدید یک نوعروس ۱۵ ساله افغان + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
شکنجه شدید یک نوعروس ۱۵ ساله افغان + عکس

 در یک نوار ویدئویی جدید تصاویر دلخراشی از شدت جراحات یک نوعروس ۱۵ ساله افغانی که از سوی شوهرش در خانه زندانی و به شدت شکنجه شده بود، منتشر شده است.
این نوعروس نوجوان که «سحرگل» نام دارد، چندین ماه توسط شوهر و خانواده همسرش در خانه محبوس بوده و مورد شکنجه و بدرفتاری قرار داشته است.

به گزارش پارس ناز ماموران پلیس، «سحرگل» را در زیرزمین خانه پدرشوهرش پیدا کردند. خانواده «سحرگل» به پلیس مراجعه کرده و از ماه‌ها بی‌خبری از وضعیت دخترشان ابراز نگرانی کرده بودند. پلیس پس از پیداکردن سحرگل متوجه شد که ناخن‌ها و موهای سر دختر بیچاره کشیده شده‌اند و گوشت و پوست قسمت‌هایی از بدنش نیز با انبرکنده شده‌اند. به گزارش بی بی سی، سحرگل هفت ماه پیش زمانی که هنوز ۱۴ سال داشت به عقد یک مرد ۳۰ ساله درآمد.

شکنجه شدید یک نوعروس ۱۵ ساله افغان + عکس

به گفته یکی از مقامات پلیس در استان شمالی بغلان، ماموران این دختر را از یک اتاق تاریک و بدون پنجره نجات دادند. سحرگل در بیمارستان در حالی که روی صندلی چرخدار بود، شوهر، پدر و مادر و برادر همسرش را عامل شکنجه خود عنوان کرد. به گفته مقامات بغلان، علت حبس و شکنجه سحرگل، راضی نشدن او به تن‌فروشی به خواسته خانواده شوهرش بوده است اما شواهدی برای اثبات این ادعا در دست نیست.
رحیمه ظریفی رییس امور زنان استان بغلان می گوید که سحر گل از لحاظ جسمی و روحی به شدت شکنجه شده و ممکن است عذاب روحی ناشی از این شکنجه، تا پایان عمر با وی بماند.
پلیس اعضای خانواده شوهر سحر گل را دستگیر کرده اما همسرش موفق به فرار شده است.