پارس ناز پورتال

کریسمس خونین دو خانواده ایرانی در آمریکا!!

مجموعه : مجله خبری روز
کریسمس خونین دو خانواده ایرانی در آمریکا!!

صبح یکشنبه هفته گذشته، ماموران پلیس شهر گریپ واین، در ایالت تگزاس آمریکا تماس مشکوکی دریافت کردند و راهی آپارتمانی شدند که تماس مشکوک از آنجا برقرار شده بود. ماموران هرچه زنگ آپارتمان را زدند، کسی جوابی نداد و به همین دلیل با شکستن در آپارتمان وارد آنجا شدند. آنها به محض ورود به اتاق نشیمن، با اجساد غرق خون ۴ زن و ۳ مرد روبه رو شدند که به ضرب گلوله از پای درآمده بودند. بررسی های اولیه نشان می داد که قربانیان هنگام باز کردن هدایای کریسمس کشته شده اند و قاتل کسی نیست جز مردی که لباس بابانوئل به تن داشته و وارد میهمانی شده است. این مرد با استفاده از ۲ تپانچه که زیر لباسش پنهان کرده بود، ساکنان خانه را به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله به سرش، خودکشی کرده بود. وقتی خبر این جنایت هولناک به رسانه ها رسید، جزئیات تازه ای از حادثه فاش شد. بررسی های پلیس حاکی از آن بود که تمامی مقتولان ایرانی بوده و با هم نسبت فامیلی داشته اند. قاتل نیز فردی به اسم عزیز بوده که دست به این جنایت زده بود. اما عزیزچه کسی بود و چرا دست به چنین جنایتی زده بود؟

برای یافتن پاسخ این سؤال راهی شهرستان شهرضا در استان اصفهان شدیم. جایی که اقوام و بستگان قربانیان در آنجا زندگی می کنند و این روزها در حال برگزاری مراسم عزاداری برای اقوامشان هستند.

یکی از بستگان قربانیان می گوید: کسانی که در این حادثه کشته شدند، همه با هم فامیل بودند. یکی از آنها محمدحسین بود که همراه همسر و تنها دخترش در این حادثه به قتل رسیدند. محمد حسین ۳۰ سال پیش، پس از اینکه لیسانس زبان گرفت و با دخترخاله اش به نام زهره ازدواج کرد، راهی آمریکا شد. او در شهر گریپ واین ساکن شد و سال ها بعد توانست یک مزرعه و یک مجموعه تفریحی در آنجا خریداری کند. مدتی پس از مهاجرت محمدحسین به آمریکا، باجناق او به اسم عزیز (عامل جنایت) نیز همراه همسرش راهی آنجا شدند و محمدحسین به آنها کمک کرد که زندگی تازه ای را در آمریکا آغاز کنند.

او ادامه می دهد: عزیز که در این سال ها در کار ساخت و ساز آپارتمان بود، مدتی قبل ورشکست شد و با همسرش به نام نسرین اختلاف پیدا کرد. این اختلاف باعث شد که آنها فروردین امسال از هم جدا شوند. وضع مالی عزیز اصلا خوب نبود و او در آپارتمانی که محمدحسین برایش تهیه کرده بود، زندگی می کرد تا اینکه شب کریسمس، محمدحسین در مجموعه تفریحی خود مراسمی برگزار کرد که علاوه بر اقوام و خانواده اش، تعدادی از مردم شهر نیز در آنجا حضور داشتند. قرار بود صبح روز بعد، یعنی یکشنبه، با پایان یافتن این جشن، همگی برای خوردن صبحانه به خانه نسرین (همسر عزیز) بروند. عزیز هم به خاطر اینکه تنها نباشد، در این میهمانی خانوادگی دعوت بود و آن روز لباس بابانوئل به تن کرده بود.

چند ساعت بعد در حالی که محمدحسین به همراه همسر و تنها دخترش به خانه نسرین رفته بودند، باز کردن هدایا شروع شد اما در همین هنگام عزیز که در خانه حضور داشت و ۲ قبضه تپانچه زیر لباسش مخفی کرده بود، شروع به تیراندازی کرد. او ابتدا همسر سابقش را به همراه دختر و پسر ۱۹ و ۱۵ ساله اش به قتل رساند و بعد به محمدحسین و همسر و دختر ۱۹ ساله او که دانشجوی پزشکی بود شلیک کرد. او پس از به قتل رساندن ۶ نفر، گوشی تلفن را برداشت و با پلیس تماس گرفت اما پشت گوشی چیزی نگفت. سپس با شلیک یک گلوله به سرش به زندگی خود نیز پایان داد.

وی می گوید: وقتی پلیس تگزاس از این جنایت با خبر شد، با یکی از اقوام ما تماس گرفت و به این ترتیب بود که ما از مرگ پسرخاله ام محمدحسین و بقیه بستگانمان باخبر شدیم. حالا هم با اینکه اجساد قربانیان در محل زندگی شان دفن شده اما در حال برگزاری مراسم ختم برای آنها هستیم.