پارس ناز پورتال

ازدواج وزیر انگلیسی با هم‌ جنس خود + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
ازدواج وزیر انگلیسی با هم‌ جنس خود + عکس

کریس برایانت، وزیر مشاور امور خارجی انگلیس با یک منشی کارمند در یک از شرکت ها ازدواج همجنسگرایانه کرد. این مقام ارشد دولتی انگلستان به طور رسمی در داخل پارلمان این کشور ازدواج خود را به ثبت رسانده است.
به گزارش پارس ناز کریس برایانت از حزب کارگر که خود قبلا روحانی مسیحی بوده است در سالن غذاخوری پارلمان این کشور و با اجازه از رئیس پارلمان مراسم ازدواج خود را برقرار کرده است.
در بیانیه ای که از سوی این زوج همجنس باز صادر شده، از رئیس پارلمان و رهبر حزب کارگر تشکر شده است. همچنین در این بیانیه آمدنه است که ما حتی در خیال خود فکر نمی کردیم که روزی بتوانیم با یکدیگر ازدواج کنیم.
گفتنی است کریس بریانت پیشتاز تلاشی جنجالی برای تامین مالی حمایت از همجنس گرایی در کشورهای مخالف بوده است.


چندی پیش پایگاه اینترنتی ساندی تایمز با اعلام این خبر افزود: نمایندگی های سیاسی انگلیس در کشورهایی همچون جامائیکا و نیجریه که اقدامات همجنس بازان در این کشورها به ترتیب مجازات زندان بلندمدت و مرگ را در پی دارد، تشویق شده اند که با تامین مالی تجمعات همجنس بازان و چالش های قانونی مطروحه از سوی فعالان محلی، از گسترش گرایشات همجنس گرایانه، حمایت کنند.
اجرای این هجوم فرهنگی که بر آن نام دیپلماسی صورتی گذاشته‌اند به غیر از کشورهای مشترک المنافع، شرق اروپا را نیز که در آن گروه‌های منحرف همجنس بازان هدف انتقادات گسترده مسیحیان معتقد و گروه های مذهبی قرار می گیرند، در بر می گیرد.