پارس ناز پورتال

اسطوره شدن بازیگر معروف هالیوود تا اعتیاد به الکل + عکس

مجموعه : اخبار سینما
اسطوره شدن بازیگر معروف هالیوود تا اعتیاد به الکل + عکس

به گزارش پارس ناز به نقل از فارس دنیل ردکلیف بازیگر مجموعه فیلم‌های «هری‌پاتر» که همواره نسبت به اسطوره شدن در سینمای هالیوود اظهار امیدواری کرده،اکنون با اعتیاد به مشروبات الکلی دست و پنجه نرم می‌کند.

«دنیل رادکلیف» که از ۱۱ سالگی با بازی در اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های «هری‌پاتر»، در عالم سینما به شهرت رسید و کارش را همچنان با بازی در قسمت‌های بعدی این فیلم ادامه داد، همچون بسیاری دیگر از جوانانی که وارد صنعت پرزرق و برق هالیوود می‌شوند، همواره از آرزویش برای اسطوره شدن در سینما می‌گفت، هم‌اکنون به شدت درگیر اعتیاد به مشروبات الکلی شده است.

رادکلی که در مصاحبه قبلی خود نیز از تانوایی‌های خود در بازیگری گفته بود و متذکر شده بود که می‌تواند گری اولدمن دیگری شود، اکنون در تلاش تا شاید بتواند برای بار چندم اعتیاد خود را ترک کند.  

این بازیگر جوان هالیوود گفت: من سالیان سال از عمرم را با این خیال که اوقات خوشی داشته باشم با مستی سپری کردم ولی اکنون یک معتاد الکلی هستم.

وی افزود: ولی اکنون دوست دارم زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ای داشته باشم در یک زندگی سالم، شما می‌توانید با جامعه در ارتباط باشید بدون آنکه نگران عواقب آن باشید، این یک زندگی بدون خطر و بی‌حاشیه است، شما خالی از ترس و وحشت سرشار از عشق به زندگی خواهید بود.

 

  دوبلور های سریال فرار از زندان + عکس
  کری خوانی فوتبالی دو بازیگر معروف در پارک ملت!!
  بازیگر معروف هالیوودی با چادر در مشهد + عکس
  خواهر مایکل جکسون بالاخره لاغر شد + تصویر
  جذاب ترین زن هالیوود می خواست در قبرستان کار کند+عکس