پارس ناز پورتال

دادن سوالات امتحانی در برابر روابط نامشروع

مجموعه : مجله خبری روز
دادن سوالات امتحانی در برابر روابط نامشروع

رسوایی هاي اخلاقی فرناز قاضی زاده پس از بهایی شدن او و همسرش ،‌ تجاوز صادق صبا به پونه و کلاهبرداری از اشرف پهلوی و فرح دیبا آخرین رسوایی هاي شبکه بی بی سی فارسی بود. اما گویا آن گونه فسادهای اخلاقی در این شبکه پایان ناپذیر هست. جدید ترین آن گونه اتفاقات در شبکه بی بی سی فارسی جدایی همسر ناجیه غ از وی هست که به علت افراط در روابط ناسالم و غیر اخلاقی ناجیه با شماری از کارکنان این شبکه صورت گرفته هست.
 
به گزارش پارس ناز یک منبع مطلع افغانی در این مورد به خبرنگاری در مشهد گفت: او تبعه افغانستان و یکی از مجریان خبر شبکه دولتی بی بی سی فارسی که از 3 سالگی ساکن مشهد بوده و در سال 1381 در آزمون انتخاب این شبکه پذیرفته شده و به استخدام بی بی سی فارسی درآمد. به گفته این منبع مطلع افغان ناجیه غ در جمعی خصوصی استخدام خود را مدیون محبت هاي آصف معرف دانسته و گفته که آصف شب گذشته از آزمون ، سوالات را در اختیار وی قرار داده بود. این گزارش می افزاید:

فساد اخلاقی این زن طی سالهای 2005 تا 2007 میلادی که دوره هاي اموزشی را تحت نظر بی بی سی در کابل ،‌ترکیه و لندن میگذارند ، بالا گرفت و به غیر از آن آصف مشهور با افرادی به نامهای مهرداد ، حسین مزاری و بهروز آفاق (عنصر بهایی که تعدادی از کارکنان بی بی سی فارسی را بهایی کرد) روابط غیراخلاقی برقرار کرد نقطه آغاز روابط ناجیه و آصف ،  شبانه انها در دفتر بی بی سی در کابل بود. دفتری که یکی از فاسد ترین دفاتر شبکه بی بی سی در دنیا هست و چندی پیش فعالیت شماری از کارکنان آن در قاچاق کلان مواد مخدر افشا شد.

 
ناجیه غ چندی پیش به علت ابتلا به مریضی روانی هیپومانیا (حالت شیدایی شدید که یکی از عوارض اساس اي آن احساس شیفتگی به یک فرد و تنفر ناگهانی از اوست) برای مدتی در بیمارستان بستری بود. منبع مطلع افغان میگوید: اکثر مراجعات مکرر این فرد به دعانویسان در افغانستان نیز برای نجات از این مریضی روانی بوده هست. بدنامی ناجیه غ به علت فساد شدید اخلاقی ،‌فشار روانی سنگینی بر خانواده و بستگان او درایران افغانستان تحمیل کرده و پدرش را نیز به مریضی لاعلاجی دچار کرده هست و همین موضوع موجب طلاق دادن وی توسط همسرش شده هست.
 
شرایط موجود نشان میدهد که فساد و انحراف در بی بی سی فارسی امری نهادینه و متعارف شده هست و این فساد اخلاقی مضاعف بر خروج رسمی این بنگاه سلطنتی از بی طرفی ادعایی در اساس هاي سیاسی و مذهبی و تبدیل آن به بلندگویی علیه دین مبین اسلام و رسانه اي برای تبلیغ و ترویج بهاییت و حمایت شدید و آشکار از صهیونیزم و دشمنی کینه توزانه با حرکت فراگیر بیداری اسلامی در منطقه می باشد.