پارس ناز پورتال

پارتی جنجالی بازیگران معروف سینما + عکس

مجموعه : اخبار سینما
پارتی جنجالی بازیگران معروف سینما + عکس

در حالی که این فرد با استفاده از ارتباطات خود در حوزه سینما این پارتی را به صورت مختلط ترتیب داده بود بسیاری از بازیگران و ستارگان سینما با حضور در این مراسم به سرو مشروبات الکلی…

 

پرداختند و برخی از آن ها بقدری در این کار افراط کردند که پیشنهادات بی شرمانه ای به برخی از حاضرین ارائه کردند .
موضوع وجود ابتذال در سینمای ایران و مسائل مختلفی که در پشت صحنه تولید فیلم های و سریال های تلویزیونی صورت می گیرد بحث تازه و جدید نیست چرا که سال هاست بسیاری از مسئولین فرهنگی کشورمان و حتی بسیاری از نیروهای ارزشی فعال در حوزه سینما و تلویزیون از این قضیه رنج می برند . ابتذالی که در واقع پای آن در سینمای اصلاحات  به هنر کشور باز شد و متاسفانه روز به روز در این حوزه جای خودش را باز کرد . امروز اگر سری به پشت صحنه بسیاری از تولیدات سینمایی بزنید متاسفانه شاهد صحنه های رقت انگیزی می شوید که جای گفتنش هم نیست اما این ابتذال تا جایی پیش رفته است که حتی پرویز پرستویی بازیگر برجسته و خوش فکر سینما هم به تازگی در گفت و گویی تاکید کرده است که متاسفانه وضعیت روابط بین نیروهای سینما آقدر نامناسب شده است که ترجیح میدهم که دیگر فیلمی را کار نکنم.

 

اخیرا یکی از عناصر فعال سینما که اتفاقا در بسیاری از پروژه های سینمایی هم حضور فعالی دارد به بهانه روز سیزده به در در ویلای شخصی خود در جاجرود اقدام به برپایی پارتی آن هم به سبک دیسکوهای غربی نموده است . (م.م) که برای این مراسم خود از بسیاری از بازیگران و چهره های مطرح سینما دعوت کرده بود با تهیه مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی که اخبار دریافتی حکایت از قیمت چندین میلیونی این مشروبات می کند مراسم رقص و آواز را در ویلای خود ترتیب داده است.

در حالی که این فرد با استفاده از ارتباطات خود در حوزه سینما این پارتی را به صورت مختلط ترتیب داده بود بسیاری از بازیگران و ستارگان سینما با حضور در این مراسم به سرو مشروبات الکلی پرداختند و برخی از آن ها بقدری در این کار افراط کردند که پیشنهادات بی شرمانه ای به برخی از حاضرین ارائه کردند.

 

اما نکته قابل در این افتضاح اخلاقی که از نخستین ساعات بعد از ظهر روز سیزده فروردین ماه تا نیمه های شب روز بعد به طول انجامید حضور کارگردان مشهور سینما و تیم بازیگران فیلم جدیدش که هم اکنون نیز روی پرده است در این پارتی شبانه بود . این کارگردان که همواره در فیلم هایش مردم ایران را به دروغگویی متهم کرده و در فیلم های خود، به خصوص در چند فیلم اخیرش تاکید می کند که ایران جای مناسبی برای زندگی نیست و به همین خاطر غربی‌ها به شدت از فیلم او خوش‌شان آمده و در جشنواره فیلم برلین به وی خرس طلایی دادند، در حالی در جشنواره امسال مورد توجه مسئولین معاونت سینمایی قرار می گیرد و در حالی برخی به اصطلاح روشنفکران از کارهای او حمایت کامل می کنند که صبغه حضور در چنین مراسمی را دارد و اتفاقا تیم بازیگرانش حضور فعالی نیز  در این مراسم داشته اند .

گفتنی است در این مراسم که به نوعی یک رسوایی اخلاقی برای حاضرانش به شمار می آید  پ – م، ل- ح، ش – ح ، ت-ع ،  م-ح، ل- ر، پ- د، م-ص، و برخی دیگر از فعا لین سینمایی نیز حضور داشته اند.