پارس ناز پورتال

افراد سرشناس و مهمی که به همسرانشان خیانت کردند

مجموعه : اخبار سینما
افراد سرشناس و مهمی که به همسرانشان خیانت کردند

تایگروود: او اسطوره ورزش گلف است اما در زندگی واقعی یک بازنده است . رابطه او با زنان متعدد باعث شد تا همسرش الین نوردگرین از وی جدا شود. او به تازگی رده نخست گلف بازان برتر را نیز از دست داده است.

آرنولد شوارتزنگر:به گزارش پارس ناز او و ماریا شرایور 25 سال پیش ازدواج کردند و زندگی خوبی داشتند تا اینکه اخیرا آرنولد در اعترافی اعلام کرد که بیش از 10 سال است که با یکی از مستخدمین منزلش رابطه دارد و از این عشق نامشروع فرزندی نیز دارد . این اعتراف باعث شد که همسرش وی را ترک کند.

افراد سرشناس و مهمی که به همسرانشان خیانت کردند

سیف علی خان:این هنرپیشه بالیوودیدر سال 1999 با آمریتا سینگ ازدواج کرد اما آنها در سال 2004 از هم جدا شدند او با هنرپیشه های متعددی مثل ریا سن ، پرتی زینتا و … رابطه داشته است . او اخیرا با کارینا کاپور رابطه دارد که از وقتی با وی آشنا شده است تا به حال با هیچ زن دیگری رابطه  برقرار  نکرده است.

آکشای کومار: او با شیلپا شتی رابطه داشت اما در همان زمان با راوینا تندون نیز رابطه داشته است و بالاخره در سال 2001 با یک دختر دیگر به نام توینگل خانا ازدواج کرده است . او هنوز هم به همسرش کاملا وفادار نیست.

رانبینر کاپور: برای او خیلی سخت بودکه به رابطه دو ساله اش با دپیکا پادوک وفادار بماند . بعد از اینکه رابطه اش با وی تمام شد دختران زیادی در زندگی وی در حال آمدن و رفتن هستند و او هرچند وقت یک بار شکستن قلب یک دختر را تکرار می کند.