پارس ناز پورتال

زنان مشهور راننده كه گوی سبقت را از مردان ربودند + عکس

زنان مشهور راننده كه گوی سبقت را از مردان ربودند + عکس
به گزارش پارس ناز در حالی که همگان بر این باور هستند رانندگان مرد در این ورزش موفق هستند اما بسیاری از رانندگان زن هستند که گوی سبقت را از مردان گرفته اند.

دانیكا پاتریك


متولد 1982 او مشهورترین زن راننده از میان هزاران زن در تمام دنیاست او در سال 2009 نفر سوم مسابقات ایندیانا پلیس 500 شد او همچنین مدل تبلیغاتی برند گاد ددی است، زیبایی چهره و استعداد رانندگیش از وی چهره ای ستودنی ساخته است.

جنت گازیر
 

وی نه تنها یك راننده قهار در زمینه مسابقات ایندیانا پلیس 500 است بلكه دارای مدرك خلبانی،مهندسی پرواز و مهندسی هوافضا نیز می باشدوی در سال 1976 توسط رولا دلستدت دارنده یكی از بزرگترین پیستهای اتومبیلرانی جهان برای امتحان رانندگی مسابقات ایندیانا پلیس دعوت شد، به تازگی كتابی به نام این زن چاپ شده است كه شامل بیوگرافی وی و افتخاراتش میباشد.

میلكا دونو
 
 
اولین زن از منطقه آمریكای لاتین كه به صورت حرفه ای رانندگی میكند و عنوان حرفه ای ترین زن راننده را به خود اختصاص داده است وی جذابترین راننده زن مسابقات رالی نیز لقب گرفته است او اولین كسی است كه درمسابقات رالی فراری در امریكا شركت كرد . او به جز استعدادش در رانندگی در رشته های معماری، شهر سازی و مهندسی مكانیك نیز تحصیل كرده است.

كاترین لگ
 
 
این راننده انگلیسی دارای افتخارات فراوانی است كه مهترین آنها كسب مقام نخست مسابقات قهرمانی تویوتا در كالیفرنیای آمریكا در سال 2005 بوده است . او كارش را با مسابقات فرمول 3 شروع كرده است و در سال 2006 در مسیر مسابقه تصادف بسیار شدیدی داشته كه از آن جان سالم به در برده است.