پارس ناز پورتال

ابتکار جالب و شگفت انگیز آیفون برای عکاسی + عکس

ابتکار جالب و شگفت انگیز آیفون برای عکاسی + عکس
برای علاقمندان عکاسی که به دنبال ارتقای سطح عکاسی با آیفون خود هستند که شاید دیگر باید نام آن را آی‌فوتوگرافی نامید، فهرست بلندبالایی از لوازم جانبی مبتکرانه و کاربردی برای این منظور وجود داردو به نظر هیچ کمبودی در این زمینه مشاهده نمی‌شود.به گزارش پارس ناز، با توجه به نام اشنایدر اُپتیکس می‌توان ابزار حرفه‌ای این سازنده با برند آی‌پرو را که یک سیستم لنز جدید برای آیفون ۴ و آیفون ۴S است، جدیدترین تازه واردی دانست که به این فهرست افزوده می‌شود.
 
 
 
سیستم لنز آی‌پرو در واقع یک قاب برای آیفون ۴ و آیفون ۴S است که به شما امکان می‌دهد لنزهای حرفه‌ای را به لنز دوربین آیفون وصل کنید. به طور مثال در تصویر بالا شاهد اتصال یک لنز واید به آیفون هستیم و شما قادر به اتصال لنزهای موسوم به fish eye نیز برای گرفتن تصاویر خاص هستید.مدل استاندارد آی‌پرو که یک قاب دارای هر دو لنز زاویه دید عریض و fish eye است و هر دو لنز را می‌توان در آن سوار کرد به همراه دسته که از آن می‌توان به عنوان یک پایه نیز استفاده کرد، ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

در حال حاضر می‌توان گفت که صرف‌نظر از لنز fish eye، تنها یک لنز حرفه‌ای به همراه این قاب عرضه می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عرضه لنزهای حرفه‌ای دیگر مانند یک لنز ماکرو توسط اشنایدر به همراه این قاب باشیم.